Dag 75 Arches National Park - James M. Robb State Park (Colorado)

16 mei 2022 - Grand Junction, Colorado, Verenigde Staten

Triiiiiing, de wekker ging vanochtend al om 6.20 uur zodat we met onder entree reservering op tijd in Arches willen zijn. Het lukt ons wonderbaarlijk om direct het bed uit te komen haha!. Het ontbijt eten we lekker buiten op. We hebben geroosterd brood en brood moet nog de Kaas opmaken voordat morgen haar laatste dag aanbreekt. Want die eten wij niet op !! Zowel Marco als Angeliek lusten beide geen Kaas.

Om 07.30 uur stonden we bij de ingang in de kleine file en rond 800 uur konden we het park in. We zijn als eerste naar de Window Section in Arches gereden en hebben daar eerst Double Arche bekeken en veel foto’s gemaakt met de meest vreemde poses erop…. Angeliek zag olifanten in de Rotsen, Britt zag knoflook en Marco zag spinnen. Ik weet niet wat er in de drankjes gisterenavond heeft gezeten…….

Je merkt dat het super toeristisch is en toeristen uit allerlei uithoeken van de wereld komen. We hebben een stel gezien wat zeer uitgebreid poseerde bij de arches in poses die beter in bed zijn…. Hmmmm Marco en Britt kregen er jeuk van en als een stel baldadige kleine kinderen express steeds door de foto gelopen die hilarische aan toe….

De North en South Windows zijn erg mooi en ook deze hebben we een klein bezoekje gebracht. Daarna nog een korte stop gemaakt bij Delicate Arches en toen vonden we het wel mooi. We moesten nog zon 100 mile rijden, koffer pakken, uit eten voor de laatste avond van Britt. Dus het programma was nog druk genoeg.

Rond 15.30 uur waren we op de camping. Het is een mooie camping met echt mooie douches met regendouche en wasmachines !! Na ff wat drinken is Britt haar koffer gaan inpakken. We geloven zelfs dat ze niets is vergeten ;-). Tegen een uurtje of 17.30 uur zijn we naar Grand Junction gereden. Daar zetten we Britt morgen op het vliegtuig, maar vandaag gaan we eerst nog Sushi eten !! Het sushi restaurant was werkelijk echt goed en volgens Britt was het de lekkerste sushi die ze ooit op heeft.  We zaten gezellig met zijn 3-en aan een traditionele Japanse tafel. De sushi boot hebben we niet op gekregen en dus voor de eerste keer deze vakantie een Doggie Bag ! Haha Britt heeft morgenvroeg als ontbijt Sushi.

Eenmaal terug op de camping hebben we de laatste White Claw gedronken en teruggekeken op de laatste 20 dagen samen met Britt. We hebben echt genoten en veel gelachen en ook veel mooie dingen gezien. Het blijft een bijzondere ervaring en we hopen dat we met onze andere nichtjes en neefje dit ook kunnen doen als ze slagen voor hun middelbare school. Britt, wij vonden het erg leuk om 3 weekjes op bezoek te hebben, en we gaan je gezelschap missen, je praten in je slaap, de gordijntjes open en dicht (Haha wij 3-en weten wat we daarmee bedoelen!)

Overnachting:   James M Robb Colorado state Park, plek 35 Elektra-Water

Weer:     Half bewolkt, 30 graden

Km gereden: 262 km.  (Incl ritje door arches en avondritje van Fruita naar Grand Junction)

1. Willem en Clasien:
    18 mei 2022
    Gossie zijn die drie weken met Britt nu al weer voorbij. Zal wel wennen zijn voor haar en voor jullie. Fijn dat het zo leuk is geweest. Mooie herinneringen gemaakt.