Dag 86 27052022 Sand Hollow State Park - Las Vegas

27 mei 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Door de hitte waren we vroeg wakker en Angeliek heeft een beetje last van haar schouder. Laten we hopen dat snel weer beter wordt. Er wordt veel wind verwacht en ook de waarschuwingen voor gevaarlijke omstandigheden voor bosbranden vliegen je om de oren. Wel jammer want dat betekent geen vuurtje stoken en zelfs geen BBQ met kolen! De temperatuur gaat in Las Vegas naar 40 graden!!
Lekker dan en we moeten helaas nog wel onze spulletjes gaan inpakken en de boel een beetje opruimen -:)

Enfin binnen no-time waren we via Highway 7 al snel op de Interstate 15 op weg naar Las Vegas. Het eerste stuk is mooi want dan slingert de snelweg mooi door de rotsen heen en langzaam dalend richting de woestijn van Las Vegas. Onderweg kwamen we nog het mooie bord tegen, Valley of Fire State Park hier rechtsaf. Hmmm dat was na Las Vegas onze eerste bestemming begin maart. Toen was het nog fris met 13 graden !! Hmmmm de tijd is wel omgevlogen zo!

Daarnaast zijn ze bezig met asfalteren dus al het verkeer op de linkerrijstrook en zonder file (kan dus wel met druk verkeer!!). Bij de asfaltmachines moesten we af en toe stoppen om de mensen veilig te laten werken. Pffff respect om dit werk te doen met zulke hoge temperaturen!! ooh ja onze mobiels doen ook weer gek…welke tijd is het nu!! Oooh ja uurtje terug dus is het nu pas 8 uur in de ochtend?? Nog wel een lekkere temperatuur buiten.
Maar ja het betekende wel dat we om 10:00 uur ‘s ochtends al aankwamen bij KOA bij Sam town in Las Vegas. Gelukkig was onze plek al vrij dat we daar meteen naar toe zijn gereden. Aangezien de temperatuur nog enigszins te harden was hebben we onze kleren al ingepakt en hebben we de meeste rotzooi al weggegooid. Wat verzamel je wel niet na 3 maanden reizen, toch meer dan we dachten.
Na een lekkere lunch met Smac en brood zijn we in de middag lekker bij het zwembad gaan zitten. Lekker in de schaduw, af en toe een duik en de WIFI is ook wel redelijk snel. Kortom een relax middagje ondanks de hitte.

De camper is met de airco ook lekker dat we ons hebben omgekleed dat we in het gokpaleis Sams Town bij de Panda Express zijn gaan eten -:) Dat deden we de laatste keer ook toen we hier waren (5 maart). Heerlijk om af en toe te eten. Wat ons betreft openen ze ook snel een aantal vestigingen in Nederland! We weten al een prima locatie ergens in het zuiden van het land -:)!!
Ook nog maar even wezen kijken naar de bowlingbanen. Hmmm nu maar een paar banen bezet terwijl de vorige keer alles bezet was. Zal wel te maken hebben dat het nu vrijdag aan het begin van de avond is ipv zaterdagavond! De gratis WIFI is ook snel dat Marco ook even het grootste deel van zijn foto’s heeft geüpload naar de One Drive! Kortom we hadden niet de behoefte om nog wat dollars te vergooien in de fruitmachines! De avond was verder relax en de rest ruimen we morgen wel op!! Pffff de laatste avond met de camper. Morgen (zaterdag) de camper inleveren!!!