Dag 74 15052022 Goblins Valley State Park - Moab

15 mei 2022 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Ondanks de warmte van gisteren, koelde het vannacht toch iets af. Helaas was dit maar van korte duur… Toen in de ochtend de gele biljartbal weer aan de horizon verscheen was het al snel warm. We hebben de schaduw opgezocht om buiten te eten. Helaas is de buik van Angeliek nog niet beter.

Op de planning stond een wandeling door de Goblins, maar om 09.30 uur was het al zo warm dat we besloten hebben maar direct door te rijden naar Moab. Nee ook daar is het zeer warm (38 gr), maar kunnen we wel boodschappen doen (zijn vrijwel door alles heen) en de camping heeft een zwembad met ligbedjes tot groot genoegen van Britt.  Die ziet het helemaal voor zich een lekker middagje zonnen en zwemmen.

De weg naar Moab hebben we in een keer afgelegd en hup direct naar de supermarkt, waar we boodschappen hebben gedaan alsof het de eerste dag in Amerika is…. Haha alleen geen alcohol in de supermarkten. Gelukkig hebben we de White Claw nog wel op voorraad.  Na het boodschappen doen direct naar de camping en vrijwel toen de camper op de plek stond, is Britt gaan zwemmen/zonnen. Marco en Angeliek gaan eerst de was doen, want ook dat was hoog nodig. 2 volle wasbakken, maar dan is ook alles schoon.

De rest van de middag hebben we heerlijk bij het zwembad doorgebracht, wat verwarmd was en dus deze keer niet koud!. Als avond eten hadden verse zalm met teriyaki en couscous. Het smaakte prima en de temperatuur zakte in de avond naar een aangename temperatuur. Na nog even lekker kletsen en afspraak dat we morgenvroeg op tijd opstaan om naar Arches te gaan zijn we gaan slapen.

Overnachting: Portal RV Resort, Water/Elektra, met mooi zwembad en mooie douches !, plaats 31

Weer:   Overdag 38gr zon, nachts 17 gr

Km gereden: 180 km