Dag 87 Las Vegas - camper inleveren

28 mei 2022 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Helaas gaat het met de schouder van Angeliek niet zo goed. Ze heeft veel pijn lijkt een soort slijmvliesontsteking. Gelukkig hebben we nog genoeg pijnstillers maar leuk is anders!

Vanmorgen nog ff de laatste dingetjes opgeruimd, afgewassen, weggegooid en natuurlijk het vuile water gedumpt. Ook het verse water weer bijgevuld. Tegen 9:00 uur zijn we vertrokken naar Roadbear. Onderweg nog ff getankt en binnen 10 min waren we bij Roadbear. De papierafhandeling ging ook lekker snel! Roadbear heeft voor ons een Uber taxi geregeld naar ons hotel even buiten de luchthaven. Het ging wat dat betreft super soepel dat we om 10:30 uur bij ons hotel waren. Ondanks dat het hotel de vorige dag helemaal volgeboekt was, was onze kamer om 11:00 uur beschikbaar. Angeliek kon meteen ff rusten. Dat is wel de remedie.

We hebben nog wel ff gekeken of we zaterdag terug konden vliegen maar dat was uiteindelijk geen reële optie. Kortom we hebben het rustig aan gedaan. Nog ff bij het zwembad gezeten en de schouder rust gegeven. We zitten in een suite waar geen avondeten bij was. We hebben gewoon een pizza besteld en die werd gewoon bezorgd.

morgen (lees vandaag) vliegen we weer terug naar Nederland. We wachten nu in de lobby op onze shuttlebus naar het vliegveld. De vlucht is wel wat vertraagd maar dat gaat wel goed komen. Woensdagmiddag kunnen we onze andere camper ophalen. Hoop dat het met de schouder van Angeliek dan beter gaat. Wordt vervolgd in Europa.

Dank voor al jullie lieve reacties op onze reisverhalen tot nu toe

liefs Marco en Angeliek

1. Mieke Dijkers:
    29 mei 2022
    Het was oprecht 87 dagen onwijs mee genieten. Ik ken jullie ( uiteraard) helemaal niet en toch voelt het vertrouwd.
    Na onze vele Amerika reizen, zijn we er nu alweer 3 jaar niet meer geweest. Extra fijn om veel bekende plekken via jullie te zien.

We zijn ook erg benieuwd naar jullie Europa reis. Wat gaan we allemaal mee beleven?

Beterschap met je schouder Angeliek, hopelijk gaat het geen roet in het eten gooien!!

Hartelijke groeten van Mieke uit Almelo
  2. May en Corry Derks:
    29 mei 2022
    Een goede terugvlucht naar NL. Wij zijn veel te weten gekomen dmv jullie berichten en foto's. Bedankt hiervoor.
    Groetjes May en Corry Derks uit Landhorst
  3. Gerrie:
    29 mei 2022
    Wat een heel fijne reis hebben jullie gemaakt. Sommige dingen herkennen we . Waren we met jullie pap en mam jaren geleden. Groetjes Jan en Gerrie
  4. Johan en Sabine:
    29 mei 2022
    Op naar een mooi vervolg in Europa!!
  5. Sylvia ploos van amstel:
    29 mei 2022
    Heb weer genoten van jullie reisverslag krijg zo ook zin om op vakantie te gaan
    Nog hele goede terug reis naar Europa en ik kijk uit naar de verslagen die nog gaan volgen
  6. Monique:
    30 mei 2022
    Hallo Marco en Angeliek, ik vond het superleuk om jullie reis te volgen. Echt gaaf om zolang onderweg te zijn. Jammer dat het alweer voorbij is. Althans in de VS. Benieuwd hoe t in Europa is. Ik denk zo maar wat drukker. Goede reis en veel beterschap voor Angeliek.
  7. Brigitte Bos:
    3 juni 2022
    Idd erg leuk om mee te lezen,
    Beterschap en veel plezier met het vervolg van jullie reis