Dag 88 29052022 ready for take off to the Netherlands

29 mei 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een redelijk goede nachtrust waar ook Angeliek nog wel heeft kunnen slapen zijn we nu op de AirPort. Binnen half uur ingechecked en door de duane. Het is hier ook lekker rustig . Wat een verschil met Schiphol!

we kijken terug op een geweldig mooie reis en ook zo voorbij is gevlogen . De eerste dag kwamen we langs valley of fire state park en dat deden we ook op dag 86. We zeiden tegen elkaar wat is het snel gegaan. We hebben nagenoeg alles gedaan wat we wilde zien.

Zijn aangenaam verrast door de mooie woestijnen, cactussen in het zuiden die in bloei stonden, de schoonheid van Zion , yosemite blijft mooi, reizen samen met  Britt was super fun , white sands een aparte ervaring, veel leuke mensen ontmoet en vooral de eerste 7 weken alleen maar locals op vakantie, daarna meer toeristen. Kortom we hebben een geweldige vakantie hier gehad en gaan het een vervolg geven in Europa !

ps met de schouder van angeliek gaat het ietsje beter . Goed rusten en pijnstilling en dan hopelijk woensdag de camper voor Europa ophalen!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reactie !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jolanda:
    29 mei 2022
    goede vlucht naar huis!
  2. Marga:
    30 mei 2022
    Bedankt voor het mee reizen met jullie geweldige trip. En nu op naar de volgende reis.
  3. Rob:
    30 mei 2022
    Fijne vlucht, ik hoop dat het met de schouder van Angeliek snel beter gaat !
  4. Ina:
    8 juni 2022
    Gaat het verslag verder door Europa? Was leuk om mee te lezen, mag voor mij doorgaan😏