Dag 3 05032022 De Camper ophalen !

5 maart 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Ondanks dat we iets beter hebben geslapen was het ook vanochtend weer vroeg. Om 0600 zijn we opgestaan en hebben we getracht de koffer weer goed in te pakken. Dit is gelukt maar alle koffers zitten dan ook helemaal vol. Blij als we straks alles in de camper kunnen uitladen voor de komende kleine 3 maanden!
Na een lekker ontbijt bij Denny's hebben we de taxi genomen naar Road Bear. De chauffeur van de taxi was duidelijk niet bekend met Roadbear en met behulp van de Google Maps zijn we er toch gekomen. We waren de eerste pick-up van de dag. De uitleg en papierwinkel duurde ongeveer een uurtje en daarna konden we op pad met onze huisje op wielen.

We hebben een zo goed als nieuwe camper van 21,5 feet lang maar wel met Slide out ! Er staat nog maar 7400 miles op de teller.
Daar zullen de komende maanden wel wat kilometers bij gaan komen.  Het is een Sunseeker en hopelijk doet hij zijn naam eer aan, want het is vandaag gewoon KOUD.
Het is ongeveer 10-14 graden met een forse wind uit het Westen die behoorlijk fris aan voelt.  Gelukkig is de Walmart maar een paar 100 meter van de camperverhuurder verwijderd en ligt de KOA camping er recht tegenover. We leggen vandaag  maar 2 kilometer af :-).  Bij de Walmart hebben we de noodzakelijke boodschappen gedaan en vervolgens hebben we ingecheckt.

Het inruimen van de camper ging voorspoedig maar we merkte ook dat de koelkast nogal lawaai maakt als hij aanslaat. Daarvoor hebben we al een telefoontje gepleegd en we kijken morgen verder over hoe dit kan worden gerepareerd. Gelukkig koelt het nachts behoorlijk af, dus de koelkast gaat vannacht gewoon uit. Dan kunnen we rustig slapen. Vanavond zijn we nog even naar Sam's Town Gambling Hall geweest (ligt bij de camping) , niet om te gokken maar om te eten bij de Panda Express. -;). Eigenlijk wilden we steak eten maar dat kon helaas niet op de bonnefooi. Dus na de Panda gewoon een beetje rond gekeken.... Kijken, kijken en niet gokken. Bij Sam's Town hebben ze 56 bowling banen op een rij liggen en er waren ook profs bezig. Pff wij hebben er ons maar niet aan gewaagd.

Uiteraard hebben we ook spelletjes gedaan vanavond en de tussenstanden zijn als volgt:
Skipbo                         2-1 voor Marco
Mens erg je niet        0-1 voor Angeliek
Yahtzee                       1-0 voor Marco

Overnachting:    Sam's Town KOA, Las Vegas, site 492
Weer:                   Koud en winderig 10-14 gr.

1. Ingrid:
    6 maart 2022
    Een camper met slide out? Jullie beginnen al op echte Amerikanen te lijken 🤭😉👍🏼🤣
    Ziet er goed uit!
  2. Willem en Clasien:
    6 maart 2022
    Zo nu kunnen jullie echt gaan met die banaan.
  3. Marga:
    6 maart 2022
    Wat heerlijk, nu kan het genieten beginnen .
  4. Marijke Bongers-Meulepas:
    6 maart 2022
    De camper ziet er mooi uit! Ruimte genoeg voor jullie. De reis kan beginnen met heel veel moois in het vooruitzicht!
  5. May en Corry Derks:
    6 maart 2022
    Is het spelletje sequence iets voor jullie?
  6. Buuf:
    6 maart 2022
    Heerlijke camping, heb je het zwembad al uitgeprobeerd? En de gratis shuttle bus naar Downton is ook een aanrader.