Dag 2 04032022 Viva Las Vegas

4 maart 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

En ja hoor… zoals ook andere keren zijn we ook nu om 3 uur in de nacht wakker ( jet lag) . Het is nog echt te vroeg om op te staan en bij Marco lukt het om tot 6 uur te rekken. Angeliek heeft dat niet gered en is om 5.30 opgestaan. Dan maar een fijne douche nemen. Oeiii het water is koud dus het wordt geen douche maar bezoekje receptie.

Na deze ochtend capriolen zijn we bij Starbucks gaan ontbijten en daarna met de shuttle bus naar de strip . We hebben rondgekeken, gegokt (maar helaas niets gewonnen) en bij Hell’s Kitchen van Gordon Ramsey gegeten.

De Strip blijft bijzonder om te zien met allerlei pluimage. Er zijn ook veel schaars geklede dames die graag met je op de foto willen ( uiteraard tegen betaling).  Gelukkig was het weer nu lekker om te wandelen en niet zo warm als de vorige keer dat we hier waren.

Omdat het weer toch  beter was dan verwacht ( 20-21gr) met een zonnetje hebben we in de middag nog het zwembad opgezocht.  Daarna gerelaxed. We hadden niet zoveel zin om uit eten te gaan , dus we hebben 1 pizza besteld .. Mijn hemels wat een grote pizza . Zelfs met zijn 2en kregen we de pizza niet op . Hij was wel erg lekker !

De vroeg avond hebben we besteedt aan een nieuwe spelletje … skipbo.. de tussenstand is 1-1.  Om 9 uur hebben we de luikjes dicht gedaan. Morgen de mini brandweerwagen ophalen en dan kan onze road-trip beginnen !

overnachting:    Tahiti village resort
weer:                   half bewolkt met in de middag zon 20-21 gr

1. Carin:
    5 maart 2022
    Angeliek! Mafketel, 5.30 uur je bed uit tijdens je vakantie 🙈😂😱. Heerlijk dat jullie zo genieten. Ik volg de uitslag van Skipbo met interesse 😜.
  2. Susanne:
    5 maart 2022
    Mooie foto's! Wij zaten toen in het Flamingo hotel op de 25e verdieping was ook heel leuk. Er is daar zoveel te zien en doen geniet ervan!
  3. Bernadet:
    5 maart 2022
    Dat zal een toffe reis worden...
    Heeeeeeel veel plezier samen!! 🌎🚒🍷
  4. May en Corry Derks:
    5 maart 2022
    De reis kan beginnen! Heel veel plezier☀️🚒🇺🇸. Groetjes vanaf onze wintersport Flaine 🇫🇷