Dag 1 03032022 Las Vegas here we come !

3 maart 2022 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na een nacht waarin we toch nog goed hebben kunnen slapen, stond onze taxi om 07.45 uur voor de deur. Onze ouders brengen ons naar Schiphol.
Nog een korte uitzwaai door de buurvrouw zijn we vertrokken. De reis naar Schiphol ging voorspoedig zodat we er om 08.45 uur op Schiphol waren.
Na een laatste knuffel zijn we gaan inchecken. Het is inmiddels wel een  papierwinkel geworden met al die Corona bewijzen etc maar het ging soepel en snel.
De douane duurde iets langer maar om 09.30 zaten we in de KLM Lounge. Eerst een bakkie koffie en broodje en een beetje rondgekeken.

Om 11.45 konden we gaan Boarden en ook dat ging vrij soepel. Na onze stek te hebben ingenomen hebben we direct een glaasje champagne genomen om te vieren dat we nu echt zijn vertrokken. We hebben een erg leuke purser aan boord en we hebben onze reisverhalen uitgewisseld.  We kregen op het einde nog een leuk presentje van de crew van KLM vlucht 635, 2 kleine flesjes wijn, wat nootjes en een leuke kaart. Heel attent en het was een prima vlucht.

Aangekomen in Las Vegas om 14.00 uur lokale tijd was het weer prima. Een graadje of 23 en we zijn direct na het inchecken ook maar het zwembad ingedoken. Heerlijk een verfrissende duik ! Het is een mooi zwembad met een lazy river en lijkt een beetje op een soort resort hotel.

Daarna even gerelaxd en een klein tukje gedaan en bij het hotel gegeten. Het eten was prima en we gaan deze 2 dagen niet zelf koken ondanks dat we een keuken in onze suite hebben.  Om 8 uur waren we echt moe en zijn we naar bed gegaan. Gelukkig ging dit redelijk goed en zijn we vanochtend om 06.00 uur opgestaan. Even nog het verslag van gisteren schrijven en dan ontbijten en Las Vegas in !

Enne voor de kenners onder ons... Van een Potje Yahtzee of duizenden is het nog niet gekomen, maar in mijn dromen sta ik met 10-0 voor (Angeliek) haha !

1. Familie Verhoeven:
    Heel veel plezier genieten🤩
  2. Carin:
    4 maart 2022
    Wat tof van de purser zeg! En wat betreft de droom van Angeliek: ik wacht vol spanning op de uitslag 😀 maar ook op jullie verhalen. Enjoy ☀️🗺
  3. Sylvia ploos van amstel:
    Geniet ervan 👍🏻🇺🇸
  4. Maria Meulepas:
    4 maart 2022
    Eindelijk het kan beginnen , Angeliek was zo zenuwachtig dat ze voor het vertrek thuis nog geen broodje kon eten gelukkig kwam alles goed . Nu gaan genieten van jullie mooie reis en wij van de verslagen. Liefs Jan en Maria
  5. Gerrie:
    Ga genieten van deze super reis. Groetjes Jan en Gerrie
  6. Marijke Bongers-Meulepas:
    4 maart 2022
    Geniet van jullie mooie bijzondere reis!
  7. Marijke Nieuwenhuis:
    4 maart 2022
    Geniet er van. Verdiend na jaren wachten.
    Groetjes uit Geffen.
    Adriaan en Marijke
  8. Marga:
    En lekker gaan genieten.
  9. Willem en Clasien:
    4 maart 2022
    Ja, eindelijk is het dan zover. Het heeft even geduurd maar jullie reis is nu toch echt begonnen. Het zal ongetwijfeld genieten en nog eens genieten worden en herinneringen opslaan voor later. Veel plezier hoor. Lieve groetjes van ons.
  10. Ingrid:
    4 maart 2022
    Wat fijn dat jullie een fijne vlucht hebben gehad en goed zijn aangekomen. Nu lekker genieten. Wij gaan weer van jullie verhalen genieten. Heel veel plezier samen.
  11. May en Corry Derks:
    4 maart 2022
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in de USA. Geniet van alle bijzonderheden die je gaat zien de komende tijd 🍀