Dag 37 20230929 Ouray

29 september 2023 - Ridgway, Colorado, Verenigde Staten

We hebben lekker uitgeslapen en na lange tijd weer buiten kunnen ontbijten. We hebben wel geluk met het weer hoor. Volop zon en temperaturen van eind in de 20!!!
Vandaag gaan we lekker naar Ouray, weer een dagje lekker badderen in een hotpool. Aangezien de hotpool pas om 12 uur opengaat, hebben wij eerst nog even een deel van de Million Dollar Highway gedaan! ff kijken hoe het rijdt! Het was mooi weer maar wel druk op de route!
We hebben nog ff gestopt bij de Bear Creek Falls. Hoeven we dat morgen niet meer te doen -:). Daarna zijn we teruggereden naar Ouray waar we nog ff in de camper hebben geluncht.

Iets voor twaalven konden we het zwembad in en hebben we bijna de hele middag in het water gelegen. Hoezo herfst? 25 graden volop zon op 2200m hoogte!! Tegen het einde van de middag weer terug naar onze camping bij Ridgway!. Hup nu wel de firepit aan en de kip-kebab met aardappelsalade en geroosterd knoflookbrood met quacamole smaakte heerlijk. Met een wit wijntje erbij een zeer geslaagde BBQ!! Heerlijk!! Intussen is de zon onder en koelt het snel af!

We hebben nog ff Qwixx gespeeld en Angeliek is nog niet ingelopen. Morgen gaan we idd de MDH rijden. We zijn wel benieuwd! Als beloning morgen lekker uit eten met cocktails in Durango-:)!!!