Dag 37 20230929 Ouray

29 september 2023 - Ridgway, Colorado, Verenigde Staten

We hebben lekker uitgeslapen en na lange tijd weer buiten kunnen ontbijten. We hebben wel geluk met het weer hoor. Volop zon en temperaturen van eind in de 20!!!
Vandaag gaan we lekker naar Ouray, weer een dagje lekker badderen in een hotpool. Aangezien de hotpool pas om 12 uur opengaat, hebben wij eerst nog even een deel van de Million Dollar Highway gedaan! ff kijken hoe het rijdt! Het was mooi weer maar wel druk op de route!
We hebben nog ff gestopt bij de Bear Creek Falls. Hoeven we dat morgen niet meer te doen -:). Daarna zijn we teruggereden naar Ouray waar we nog ff in de camper hebben geluncht.

Iets voor twaalven konden we het zwembad in en hebben we bijna de hele middag in het water gelegen. Hoezo herfst? 25 graden volop zon op 2200m hoogte!! Tegen het einde van de middag weer terug naar onze camping bij Ridgway!. Hup nu wel de firepit aan en de kip-kebab met aardappelsalade en geroosterd knoflookbrood met quacamole smaakte heerlijk. Met een wit wijntje erbij een zeer geslaagde BBQ!! Heerlijk!! Intussen is de zon onder en koelt het snel af!

We hebben nog ff Qwixx gespeeld en Angeliek is nog niet ingelopen. Morgen gaan we idd de MDH rijden. We zijn wel benieuwd! Als beloning morgen lekker uit eten met cocktails in Durango-:)!!!

camping: Pa-Co-Chu-Puk Campground en nu plek 258 (wel minder uitzicht) met FHU

weer: 9-25 graden en volop zon

km gereden: 74 km

1. Liesbeth:
    30 september 2023
    's Morgens ontbijten met een zonnetje, dan begint je dag echt al fantastisch.
  2. Renee Schouten:
    30 september 2023
    Wij zijn 2 keer in oktober in Colorado geweest en hebben beide keren dit weer gehad, genieten hoor. Daarom gaan wij ook het liefst deze periode. :-)
  3. Marco en Angeliek Heres:
    1 oktober 2023
    Dat geloof ik graag . Het is erg mooi en mooi weer !
  4. Maria Meulepas:
    30 september 2023
    In Ouray hebben wij ook lang in de hot poules gelegen,Heerlijk!!
    De honderd million way naar Durango hebben wij niet gereden!
    Het waaide te hard,
    Mooi park in de regio; Mesa Verde! Erg mooi!
  5. Marco en Angeliek Heres:
    30 september 2023
    Hoi pap , ja zeker mooi. Mesa verde hebben we vorig jaar gedaan !