Dag 42 20231004 Colorado Springs - Garden of the Gods

4 oktober 2023 - Cheyenne Mountain State Park, Colorado, Verenigde Staten

We hebben geslapen als roosjes ondanks dat er regelmatig helikopters overkomen ‘s-nachts. Om half 7 werden we gewekt door het trompetgeschal van de naburig gelegen legerbasis dat de soldaten op appel moeten verschijnen. Het was inmiddels gaan regenen, dus we dachten veel plezier daar maar wij draaien ons nog ff lekker om.

Tegen half 9 scheen de zon weer dus mooie tijd om lekker te ontbijten. Helaas is het weer iets frisser geworden dus buiten ontbijten zit er niet meer in! Pas tegen 10 uur zijn we aangereden. Eerst maar weer eens naar de Safeways aangezien we toch nog wat boodschappen nodig hebben en we zonder hout zitten!!! en dat kan echt niet!!!

De Safeways zit bij ons om de hoek alleen was het hout op en de sushi was ook nog karig. Hmmmm moeten we vanmiddag toch ff terug hahaha. Uiteraard nog wel weer wat andere lekkere dingen gehaald. We zijn nog op vakantie hahaha. Daarna zijn we doorgereden naar het stadspark The Gardens of the God. Woow wat een mooi park en voor RV’s een aantal vrije parkeerplaatsen die ook vrij blijven!! Dus gewone auto’s staan daar niet! Helemaal top! We hebben heerlijk 2 uurtjes gewandeld door de rotsen! Echt de moeite waard en zeker een aanrader als je in de buurt bent. We wilden ook nog ff naar het Visitor Center en daarvoor moesten we het park ff uitrijden!
3 maal raden wat wij onderweg tegenkwamen!!! Sushi en hout!!!!!! -:) Kortom dat wordt vanmiddag weer genieten. Het Visitor Center was mooi opgezet maar om 6 dollar pp te vragen om een film te bekijken vonden wij wel bijzonder?

Het liep alweer tegen het einde vd middag en het was nog mooi weer. De firepit fikte goed met al dat hout en de sushi smaakte ook weer als vanouds.

We zitten nu in de camper en Angeliek heeft met Qwixx de achterstand bijna goed gemaakt. Dus dat wordt nog spannend. De avond is gevallen en de helikopters met zoeklichten zijn ook weer terug. Ik denk dat ze op zoek zijn naar de eerste sporen van Santa. Zoek op internet maar op hoe Norad Santaclaus volgt eind december!! Echt wel grappig!!

Morgen gaan we waarschijnlijk een kijkje nemen in het Amerikaans Olympisch Museum!

camping: Cheyenne Mountain SP Gobbler Grove Campground plek 12 FHU (het is volgeboekt dus we staan elke avond op een ander plekkie)

weer: 8-17 graden half bewolkt

km gereden: 62 km

1. Monique:
    5 oktober 2023
    Deze dag liepen we achter elkaar aan😉. Geniet van Olympic Park morgen.
  2. Gea Bosch:
    5 oktober 2023
    Prachtig!!! Jullie rijden ongeveer de route die wij in 2021 zouden doen. Maar ja, covid............maar mooi om mee te lezen, wie weet gaan we dit ooit nog eens doen.
  3. Marga:
    5 oktober 2023
    Weer een mooie omgeving en zo’n lekker vuurtje is heerlijk hoor. Wat geweldig dat jullie zo’n lange trip kunnen maken.