Dag 45 Denver - inleveren camper

7 oktober 2023 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Het heeft vannacht lichtjes gevroren en dat met een strak blauwe lucht en zon is een heel mooi tafereeltje . Rond 7.15 uur was het dan echt tijd om op te staan . Met weemoed denken we terug aan de afgelopen weken waar deze camper ons naar toe heeft gebracht. De camper was perfect en geen mankementen etc gehad .

laatste keer ontbijtje met eitje en de restjes op maken. We hebben het goed kunnen uitkienen dus hebben eigenlijk niet zoveel over . Daarna nog ff met de bezem en sopje door de camper heen en dan het leukste klusje … dumpen en bijvullen. Nou dumpen ging snel maar water bijvullen …. We hadden niet door hoe de waterpomp werkte met 2 aansluitingen, maar uiteindelijk is het gelukt met behulp van onze Amerikaanse buren op de camping .

Op naar de laatste 30 mile. Deze gingen voorspoedig en de camper netjes afgetankt behalve de propane . We konden geen benzine station zo snel vinden die ook propane bijvult . Dan maar zo naar road bear .

We kwamen om 10 uur aan bij road bear en het was druk met inleveren, maar vooral omdat er 2 Duitse stellen met campers terug kwamen waar eea aan mankeerde. Ze hadden van die a class bussen, maar bij eentje was een van de stabilisatoren kapot gegaan onderweg, en die hebben ze afgezaagd zonder road bear te bellen … ook de deur was kapot … al met al waren duurde dat zo’n anderhalf uur voordat het gebakkelij over was en wij aan de beurt waren . Dat was zo gepiept, 5 minuten en 20 dollar voor 5 liter propane . Nou dat is prima toch !

Daarna met de shuttle naar de AirPort en vanaf daar met de Uber naar ons hotel . We zijn eerst even gaan lunchen bij de Applebees want het was inmiddels 1400 uur . Daarna ons zaterdag middag ritueel ingezet .zzzzzzz…. Haha.

Daarna hebben we nog even een plons gebons. In het zwembad en hot tub . Helemaal prima.

Voor vanavond hebben we gereserveerd in ted’s Montana grill. Daar zitten we nu en het is maar goed dat we gereserveerd hebben . Het zit helemaal vol . Lekker wat cocktails drinken en uit eten. !

Morgen gaan we in de ochtend nog naar Denver downtown . We vliegen pas om 1800 naar salt lake en van daaruit met de blauwe trots terug naar Nederland.

Hotel : hampton inn suites , AirPort way Denver

Weer: 0-23 graden met alleen blauwe luchten !

Km gereden : 51 km

1. Monique:
    8 oktober 2023
    Ik heb genoten van jullie blog en vond het erg leuk jullie “in het echt” te hebben ontmoet. Goede vlucht naar huis en naar het gewone leven!✈️👋
  2. Wendy Brusse:
    8 oktober 2023
    Goede veilig reis gewenst alvast! En leuk om op deze manier inspiratie op te hebben gedaan voor een volgende reis. Jullie hebben een prachtige reis gemaakt.
  3. Maria Meulepas:
    8 oktober 2023
    Wat een heerlijke reisverhalen was mooi om mee te reizen maar we zijn ook blij als jullie weer veilig thuis zijn : Fijne vlucht wij wachten op jullie. Gr uit het mooie Brabant.Jan en Maria
  4. May en Corry Derks:
    8 oktober 2023
    Ook ik heb (bijna) al je verhalen gelezen. Een goede terugvlucht naar NL!
  5. Marijke Bongers-Meulepas:
    8 oktober 2023
    Wens jullie een goede reis terug naar Nederland. Bedankt voor het moge meeleven van jullie mooie reis en jullie reisverhalen.
  6. Sandra van Dinther:
    8 oktober 2023
    Wat leuk om jullie weer te mogen volgen. Goede reis terug naar huis!
  7. Marga:
    8 oktober 2023
    Bedankt voor het mee reizen, ik heb er van genoten. Ik wens jullie nog een fijne dag en een goede terugreis.
  8. Dickie van Wijk:
    8 oktober 2023
    Fijne laatste dag in Denver. Jammer dat aan het goede een eind komt. Veilige huisreis en dank voor het “meereizen”
  9. Willy Wijgers:
    9 oktober 2023
    Ook deze keer heb ik weer genoten van jullie prachtige reis. En tips opgedaan voor onze volgende reis. Een veilige terugreis en hopelijk tot jullie volgende reis verhaal. Groetjes uit Geffen
  10. Willy Wijgers:
    9 oktober 2023