Dag 44 20231006 Cheyenne Mountain SP - Chatfield SP

6 oktober 2023 - Chatfield State Park, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag rijden we van het ene State Park naar het andere. De reden hiervoor is dat we dan dichterbij Denver zijn waar we de camper zaterdagochtend moeten inleveren.

Vanmorgen weer wakker geworden met een mooie zonsopkomst en uiteraard het trompetgeschal maar ook met behoorlijke windstoten dat de camper behoorlijk op en neer ging. Was volgens mij niet voorspeld dus laten we het houden op typisch Colorado weer. Tegen 9:30 uur zijn we toch gaan rijden en de wind ging toen al wat liggen. We zijn onderweg nog even gestopt bij de Airforce Academie maar daar konden we helaas ook niet doorrijden bij de gate hahaha. Dan maar een lekkere bak koffie halen bij de Starbucks!!

We hoeven vandaag niet zoveel kilometers dat we in het begin van de middag al bij onze camping waren. Helaas is het bewolkt met een koude wind! We hebben daarom al wat schoon gemaakt, weggegooid en de koffers gepakt zodat we dat morgen niet meer hoeven te doen!! Tegen de avond klaarde het op dat we nog ff onze laatste hout er doorheen gejaagd hebben met een heerlijke BBQ met kip Kebab en groenten. Mooie afsluiter -:)

Morgenochtend de camper inleveren en dan hebben we nog een nachtje Denver voordat we zondagavond via Salt Lake City weer naar huis vliegen.

camping: Chatfield SP Campground loop D plek 188 FHU

weer: 6-16 graden bewolkt en wind

km gereden: 114 km

1. Monique:
    7 oktober 2023
    Mooie foto van jou, Angeliek.
  2. Gerrie:
    7 oktober 2023
    Heb genoten van jullie prachtige reis. Goede reis/vlucht terug
  3. May en Corry Derks:
    7 oktober 2023
    Goh we zullen de dagelijkse verhalen gaan missen!
  4. Liesbeth:
    7 oktober 2023
    Hè jammer, ik gunde jullie een nog véél langere reis.
  5. Marga:
    7 oktober 2023
    Ik heb met plezier van jullie mooie reis genoten, jammer dat wordt weer afkicken van de dagelijkse blog. In ieder geval nog een fijne laatste dag en alvast een goede terugreis.
  6. Ingrid:
    7 oktober 2023
    Jeetje wat zijn die weken weer snel voorbij gegaan zeg.
    Alvast een hele goede vlucht en ook weer fijn om jullie straks weer in Nederland te zien.
  7. Willem en Clasien:
    7 oktober 2023
    Jammer hé aan het mooie avontuur van dit jaar komt een einde, maar naar huis gaan is toch ook wel lekker. Goede reis en wij vinden het in ieder geval weer fijn dat jullie naar huis komen.
  8. Carin:
    7 oktober 2023
    Wat is jullie reis snel voorbij gegaan zeg!
    Op naar huis met mooie herinneringen. Vast een goede reis en we horen thuis graag jullie verhalen.