Dag 36 20230928 Rifle Falls SP - Ridgway SP

28 september 2023 - Ridgway State Park, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we voordat we vertrokken naar de volgende bestemming nog even wezen kijken naar de watervallen. We kwamen op het juiste moment omdat de watervallen net door de zon belicht werden. Een heerlijk klein maar zeer mooi State Park! Een aanrader als je in de buurt bent en zoals de meeste State parks in Colorado erg netjes en verzorgd met aangeharkte firepit en plaats!

Tegen 9 uur reden we weg richting Grand Junction. Voor de die-hard volgers die zullen wel denken daar zijn jullie eerder geweest! Dat klopt vorig jaar hebben we daar ons nichtje Britt weer op het vliegtuig gezet! Dit keer geen bezoek aan het vliegveld maar wel weer aan de Safeways -:). We hebben weer ouderwets ingekocht met allemaal lekkere dingen voor de komende dagen. We zijn immers nog steeds op vakantie hahaha.

Het laatste deel ging ook soepel dat we tegen 14:30 uur al op onze camping waren. Op de Pa-Co-Chu-Puk Campground waren we vorig jaar ook geweest! Een camping met mooi uitzicht en voorzien van Full Hook Up. Dus jullie raden het alweer vanmiddag weer lossen en laden-:). Daarna lekker half in de zon en schaduw zitten chillen. Helaas zijn er af en toe windstoten en is er een zeer lage luchtvochtigheid! Er is voor dit gebied voor vandaag en morgen een rode vlag afgegeven voor een zeer groot risico op het ontstaan van bosbranden! Dus vandaag geen fikkie stoken al zou het wel mogen!

Het begint ondanks dat het vandaag weer warm was met strak blauwe lucht al snel af te koelen! We zitten nu heerlijk in onze camper te chillen. Met zo’n solide-out heb je net wat meer ruimte! Morgen gaan we waarschijnlijk weer zwemmen in de hotsprings van Ouray! Bekend terrein voor ons. Het beloofd weer mooi weer te worden dus dat wordt weer goed insmeren!!

Oh ja Qwixx. Ben weer een puntje uitgelopen het is 38-34 voor Marco!

camping: Pa-Co-Chu-Puk plek 274 FHU

weer: 9-27 graden met volop zon

km gereden: 245 km

1. Maria Meulepas:
    29 september 2023
    Zo nog effe heerlijk genieten, en niet te veel inkopen ja ja het loopt langzaam naar het einde. Nog een dikke week en dan weer gezellig naar Brabant. Groetjes en een knuffel Jan en Maria
  2. Willem en Clasien:
    29 september 2023
    Heerlijke zo genieten. Volgens mij raken jullie niet uitgekeken op al dat moois.
  3. Jacky:
    30 september 2023
    Jammer dat jullie de Mesa Lakes Scenic Byway niet hebben gereden. Zó mooi!!!