Dag 35 20230927 Aspen - Rifle Falls State Park

27 september 2023 - Rifle Falls State Park, Colorado, Verenigde Staten

Het lijkt wel of we steeds langer slapen. Zal wel komen door de vele indrukken. Vandaag verlaten we Aspen en we hebben besloten om lekker vanmiddag te gaan zwemmen in een hotspring zoals er zoveel zijn in Colorado. Het is trouwens volop zomer met een temperatuurtje van tegen de 30 graden dus dat komt mooi uit.

Maar eerst nog ff een wasje draaien. We hebben een Laundromat gevonden in El Jebel op de weg naar Glenwood Springs! Helemaal goed en we hebben weer schone kleren voor de laatste anderhalve week -:). Daarna door naar Glenwood waar we naar de Iron Mountains Hot Springs zijn gegaan. Die hebben van die leuke kleine pools en dat sprak ons wel aan. Afgelopen juli zijn er nog 10 bijgekomen dus helemaal prima. We konden onze camper ook goed parkeren. We hebben ruim 3 uur  liggen badderen in verschillende pools met verschillende temperaturen en mineralen!! Heerlijk zo’n middag!!!
Uiteindelijk wordt je daar wel een beetje sloom van en we moeten nog een klein uurtje naar onze camping bij Rifle Falls. Tegen half 5 kwamen we de kleine maar super mooie camping opgereden. Er zijn maar 13 plekken voor een camper en ook 6 plekken voor tenten. Onze plek was mooi aangeharkt. Kortom echt een pareltje in middle of nowhere.

Hup de firepit weer aan en de kipspiezen met rijst waren weer voortreffelijk. Tegen de schemering ff naar de watervallen gelopen en wooww wat een mooie lichtinval met die watervallen. Echt een klein pareltje!! Echt de moeite waard om te bezoeken en ff een paar kilometer om te rijden!
Kortom weer een topdagje!!!

camping: Rifle Falls State Park plek 5 met elektra (geen water en dumpstation)

weer: 8-29 graden met volop zon

km gereden: 125 km

1. May en Corry Derks:
    28 september 2023
    Wat is vakantie vieren toch een heerlijke hobby!