Dag 34 20230926 Aspen

26 september 2023 - Aspen, Colorado, Verenigde Staten

We hebben zoals verwacht heerlijk geslapen dat het al licht was voordat we wakker waren! Na onze gewoonlijke ochtendritueel zijn we tegen half 10 aangereden naar Snowmass Village. We wilden daar eigenlijk gaan wandelen maar het was er zo goed als uitgestorven!! Hmmm dat viel een beetje tegen. Tja het is voor de wintersport nu echt laagseizoen!! We hebben voor de zekerheid nog wel boodschappen gehaald en hout ingeslagen.

Tja wat nu?? Het is wel mooi weer dat we besloten om dan maar ff het centrum van Aspen onveilig te maken. We hebben de camper weer geparkeerd bij Botermelk en de gratis Shuttlebus genomen. Op de Mainstreet zijn we uitgestapt om nog ff te kijken bij een boekwinkeltje naar het boek van National Geographic over alle Nationale parken van de US. Ondank het leuke winkeltje geen succes! Na wat slenteren zijn we lekker gaan lunchen. We zaten heerlijk buiten echt nog het zomer gevoel!! Ook in Aspen niet zoveel te doen dat we in de loop vd middag weer naar de camping zijn gereden. Heerlijk nog ff chillen en ik heb de tijd nuttig besteed om het vanmorgen aangekochte hout wat kleiner te maken -:)

Zoals jullie vast wel verwachten ging de fire-pit ook vroeg aan vandaag. We zijn het pyromaan zijn nog niet verleerd! Heerlijk in het zonnetje met een biertje!

Aangezien we vanmiddag uitgebreid hebben geluncht hebben we vanavond wat sushi gegeten! Ook die hadden we vanmorgen ingeslagen. Kortom uiteindelijk een beetje een lambaldagje geworden. Angeliek had vandaag een goede dag met spelletjes. Ze heeft de achterstand met Qwixx verkleind tot 32-35 en met Yathzee staat ze met 3-1 voor. Ik mag de komende dagen weer aan de bak!

Vandaag ook niet zoveel foto’s!

Camping: Difficult Campground plek 15 met firepit

weer: 4-24 graden met af en toe een wolkje

Km gereden: 45 km

1. Dickie van Wijk:
    1 oktober 2023
    Wat een prachtige lucht en mooie foto’s.