Dag 31 20230923 Frisco (Colorado)

23 september 2023 - Dillon Reservoir, Colorado, Verenigde Staten

Het was vanmorgen best wel koud in de camper, dat we de verwarming hebben aangezet. De zon scheen al wel maar er stond een koude wind! Na het ontbijt zijn we naar Frisco gereden om boodschappen te doen. We zijn zowel bij de Safeways als de Wallmart geweest. Ik heb dan nu dan toch eindelijk mijn bijltje!! (voor 20 dollar). We hebben ook maar meteen de camper volgetankt. We zijn er immers toch!

Toen bedachten we dat we er een ouderwetse zaterdagochtend van gaan maken. We hebben de camper geparkeerd in een van de zijstraatjes en we zijn door het best wel gezellige Mainstreet gewandeld. Het is echt zo’n Amerikaans skidorp! Bij ons zaterdagochtendritueel hoort ook koffie op de markt. Dat gaat natuurlijk niet in de USA maar we kwamen uiteindelijk terecht in een leuk tentje nl. Bread & Salt. Heerlijk nog ouderwets op een bord met krijt je naam invullen op de wachtlijst. Druk met locals en de capuchino en broodje ei smaakte heerlijk. We zaten aan de bar met zicht op de keuken. Zo er werd hard gewerkt.
Daarna wilden we eigenlijk een paar wandelingen maken in de omgeving maar helaas zijn ze hier niet echt ingesteld op campers. Helaas waren ook de kleine parkeerplaatsen al bezet. Dan maar lekker chillen op de camping! Ook heel vervelend met een lekker zonnetje en blauwe lucht!
In de loop van de middag hebben we nog een kleine wandeling gemaakt bij de camping. Ook hier mooie uitzichten!

De wind was gelukkig wat gaan liggen dat we de firepit hebben aangestoken. De zalm met champignons op de BBQ smaakte heerlijk! Onze Amerikaanse buurvrouw nodigde ons uit om gezellig bij hun nog langs de open haard te zitten. Als brabanders zeggen we natuur nooit nee tegen gezelligheid! Helaas begint het al vroeg donker en koud te worden dat we nu lekker warm in onze camper zitten. Met warme koffie gaan we zo weer een spelletje doen. Angeliek wil namelijk revanche met Qwixx! Het is inmiddels 24-20 voor mij dus daar moet verandering in komen!!! We houden jullie op de hoogte -:)

camping: Peak One Campground plek 49 met firepit

Weer: 2-20 graden volop zon