Dag 78 19052022 Ridgway State Park (Ouray eo)

19 mei 2022 - Loghill Village, Colorado, Verenigde Staten

Nadat we heerlijk hebben geslapen en lekker in de zon hebben kunnen ontbijten, zijn we

Op advies van de campinghost  naar Box Canyon Falls gereden in Ouray. Ouray ligt op ongeveer 18 mile (30 km) van de camping dus een kort ritje. We moesten nog wel een paar minuten stilstaan aangezien ze met de weg bezig zijn en er 1 richtingsverkeer is. Tegen half 11 waren we bij de Falls.

Het is voor het eerst dat we entree moeten betalen om iets te zien ( naast natuurljk de nationale en state parks).Maar goed 5 dollar pp is niet zoveel en je krijgt er een mooie waterval te zien binnen in een Canyon. Het water stroomt nu op z’n snelst aangezien nu het water smelt van de bergtoppen. Het is een kleine waterval in een kleine Canyon maar hierdoor wel bijzonder! En gratis WIFI -:)

In de middag zijn we weer gaan zwemmen in de Hotpools. Gisteren was dat goed bevallen en het is vandaag ook mooi zwemweer! Kortom een heerlijk relax vakantiedagje. We zijn inmiddels weer op de camping maar het is wel gaan waaien. We kijken zo nog wel even wat we doen met eten. Wordt een makkelijke maaltijd want we hebben al lekkere hapjes op😜.

Morgen gaan we naar Durango. Het is nog onduidelijk hoe we gaan rijden aangezien sommige info zegt dat de weg tussen Ouray en Silverton is afgesloten wegens wegwerkzaamheden en het gaat hard waaien. Ook wordt het kouder met regen en bewolking . We gaan het zien !

Pa-Co-Chu-Puk Campground plek 278

Weer 20 graden zon en wind

Km gereden: 64 km

1. Maria Meulepas:
    20 mei 2022
    In durango zijn wij ook geweest, je kunt een mooie treinreis maken naar de top. Een mooie oude trein dwars door prachtig landschap.
  2. Alie:
    20 mei 2022
    Wij stonden met veel plezier op deze camping. De million dollar highway is een prachtige route, goede weg, wel wat afgronden vooral in het begin voor jullie. Er zal nog veel sneeuw liggen, verwacht ik.