Dag 48 19042022 Leo Carrillo State Park

19 april 2022 - Malibu, California, Verenigde Staten

Zoals in ons vorige verslag al geschreven hebben we vandaag een huishoudelijke dag. Dat moet ook soms gebeuren. Ondanks dat we de tijd hebben zijn we toch redelijk op tijd opgestaan. Zo rond de klok van 7.15 - 7.30 uur waren we op.  Helaas waren de kaboutertjes niet langs geweest en zijn we eerst begonnen met de afwas van gisterenavond. Daarna een rustig ontbijtje , boodschappenlijstje gemaakt, lossen en laden (dumpstation) en vervolgens op weg naar Agoura Hills waar een service locatie van Road Bear zit. We willen de camper even laten checken en de fuel inlet en elektrische heater na laten kijken.  Binnen een uurtje was dit gefixt en alleen bleek de electric heater niet kapot te zijn, maar wij te ongeduldig…. Wij dachten dat hij net zo als bij de gas heater een klikje geeft als hij aan gaat, maar de electric heater gaat geruisloos aan.

In Agoura Hills hadden we ook gezien dat er een Vons supermarkt was en daar ook dichtbij een laundry. Dat laatste hadden we ook wel nodig. Na eerst de boodschappen te hebben ingeslagen, inclusief corona bier en Kendal Jackson Chardonnay Avant zijn we naar de wasserette gegaan. Hé wat horen we daar ? Een Nederlands stel met 3 kinderen. Dat is even wennen omdat we tot op heden nog maar heel weinig Nederlanders zijn tegengekomen. Het stel is voor 1,5 jaar op reis en wil daarna emigreren naar Australië. Wat een avontuur en mooi om te zien ! Beide hebben hun baan opgezegd en huis verkocht om de plannen te kunnen waarmaken.

Voor ons is een half jaar reizen ook een droom maar emigreren zien we niet zo zitten. Dan missen we teveel onze familie, leuke vrienden en buren.

Daarna zijn we door de heuvels van Malibu teruggereden en zagen we wel luxe huizen, maar die zitten allemaal achter slot en grendel, dus je krijgt er ook niet zoveel van te zien. Tegen 14.30 uur waren we terug op de camping waar we een verlate lunch hebben gegeten en het strand nog even hebben bezocht. Het is alleen gaan waaien en dan is het met 20 graden net te fris aan zee.

Na even chillen en een heerlijke douche in de camper hebben we weer de firepit aangestoken. Alleen wilde het vuur in het begin maar moeilijk branden. We hadden het idee om worstjes op de BBQ te doen, en dat hebben we ook gedaan. Alleen was het een lange zit en konden we pas om 19.00 uur eten. Het vuurtje was goed heet en we hebben tot 20.30 uur lekker buiten gezeten bij het vuur.  Nu nog even relaxen en dan naar onze frisse en net gewassen (dek)bedje !

Overnachting: Leo Carrillo State Park Campground, Plek 127, Elektra

Weer:   20 gr blauwe lucht met in de late middag wind