27-07 Mt Rainier NP - Cape Dissapointment State Park

27 juli 2019 - Cape Disappointment State Park, Washington, Verenigde Staten

Het regende vanmorgen bij het wegrijden en Mt Rainier lag in de mist. Hebben we toch geluk gehad met 3 mooie dagen waar we de witte puist goed hebben gezien.

We vertrekken nu richting de kust van Washington. Een ritje van ruim 280 km. Al snel reden we het park uit en via Highway 7, 12, Interstate 5 waren we om kwart voor 10 al bij Longview waar we bij de Safeways boodschappen hebben gehaald. We hebben de koelkast met het vele wandelen goed geplunderd. Na een uurtje shoppen en voordelig tanken, de brug over en via Oregon zijn we naar het visserplaatsje Astoria gereden.

Hier aangekomen hebben we heerlijk Fish en Chips gegeten bij Mo's schijnt wel een begrip te zijn in de weide omgeving. Met een mooi uitzicht op de wederom grote en hoge brug die ons weer naar de staat Washington en camping brengt. Tegen 14 uur waren we bij ons camping, waar we meteen een heerlijke strandwandeling hebben gemaakt. Heerlijk genieten!! Volop zon en niet te warm!

Daarna heerlijk gedoucht in onze camper, kampvuurtje, verse Franse krokante stokbrood, tomatensoepje en als toetje een glaasje wijn gedronken op het strand bij een mooie zonsondergang!!

Kortom weer een geslaagde dag. Morgen staan we weer bij het strand. Heerlijk die afwisseling-:)

1. Marga:
    29 juli 2019
    Wat een fijne omgeving is dit, en de vrijheid, heerlijk.