26-07 Mount Rainier deel III

26 juli 2019 - Mount Rainier National Park, Washington, Verenigde Staten

We werden vanmorgen weer gewekt met zonnestralen, dus dat wordt weer een prachtige dag. Tegen kwart voor 8 waren weer klaar om te vertrekken. Onze "Blauwvingers" naast ons waren ook al wakker en daarvan hebben en afscheid genomen en een goede vervolg van de vakantie toegewenst!

Vandaag gaan we naar Paradise Point via Stevens Canyon Roads en halverwege zien we de mooie witte puist al in onze voorruit verschijnen. Het is gelukkig nog rustig op de weg dat we nog even gestopt zijn bij Reflection Lake en idd een mooie weerspiegeling in het water. Even later waren we bij onze bestemming. Er waren gelukkig nog veel parkeerplaatsen maar geen speciale RV (camper) plekken dat we hem maar strategisch over 3 parkeervakken hebben geparkeerd -:). Snel wandelschoenen aan en rugtas gevuld met proviand en camera. Via de Nisqually Vista Trail zijn we naar de Myrtle'- en Sluskin Falls gewandeld. Angeliek was helemaal in haar nopjes bij de vele plantjes en bloemetjes, de camera maakte overuren!! Na 3 uur wandelen kwamen we tegen lunchtijd weer terug. We konden zo aanschuiven bij de Lodge. Daarna ff de berichten en nieuws opgehaald met de gratis WIFI van het Visitor Center en op naar de douche! We hebben op onze camping Cougar Rock de vuilwatertanks geleegd en schoon water aangevuld. Er zijn op deze campings geen directe aansluiting " Full HookUp" dat we het op deze manier hebben gedaan. Heerlijk onze douche in onze camper!

Nu zijn we lekker aan het chillen, kampvuurtje erbij en we kijken wel zometeen wat we gaan eten -;)

1. Sander:
    28 juli 2019
    Hoi Marco en Angeliek,
    Wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie en zien nu pas jullie mooie foto's. Leuk om zo even mee te spieken van deze fantastische landschappen
    Gr Sander en Myra
  2. Marco en Angeliek Heres:
    29 juli 2019
    Ha die Sander en Myra
    Ik hoop dat jullie ook een fijne vakantie hebben gehad. Hoe is het met jullie nieuwe huis? Mooi geworden?
    Als jullie het leuk vinden komen we gauw weer langs
    Groetjes Angeliek en Marco