09-08 Lake Louise - Banff

10 augustus 2019 - Banff, Canada

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. We hoeven vandaag ook maar 50 km te rijden naar Banff. We zijn pas tegen half 10 aangereden en toen waren er al heel veel campers weg -:)

Onze eerste stop was bij het ski-oord Sunshine Village. Hier hebben we eerst de gondel (20 minuten) en daarna de stoeltjeslift naar de top. Woowww ook hier een gaaf uitzicht op oa Mt Assineboine. Helaas werden we hier al snel door de vele muggen lekgeprikt. Na een mooie wandeling en een lekker bakkie leut bij een ski-tentje zijn we weer naar beneden gegaan.

Op naar Banff.  FF heerlijk in de Hot pool gaan liggen. Ben benieuwd of we de camper kunnen parkeren, het is in Banff ook mega druk. Heee voldoende plek voor campers.!! dat is een meevaller. Oohhh lekker 39 graden badwater in het zonnetje. Heerlijk chillen -:).

Daarna toch maar naar de camping. Laatste dag dus koffers inpakken -:(.  Binnen no-time koffers ingepakt en camper aan kant. Op naar het centrum van Banff om te eten. De bus stopt bij de camping. Helemaal ideaal  op naar de Grizzly House voor een lekkere champignon fondue en steengrillen. Nog steeds hetzelfde heerlijke recept

Brrrrrrr het is wel koud buiten. Dreigende luchten en het waait hard. Snel weer terug naar onze warme camper. We liggen amper in onze bed of het begint toch een beetje hard te regenen en onweren. Met bakken de lucht uit en bijna de hele nacht. Gelukkig is onze camper lekdicht hahaha

Morgen camper inleveren en vliegen we weer terug naar Nederland

1. May en Corry Derks:
    10 augustus 2019
    Goede reis en welkom terug.
  2. Monique1968:
    10 augustus 2019
    Bedankt voor het delen van jullie reis. Goede terugvlucht!
  3. Marga:
    10 augustus 2019
    Met plezier de verslagen gelezen, een hele goede terugreis.
  4. Pastoor Leendert Spijkers:
    11 augustus 2019
    Dank voor het verslag en wel thuis