10-08 Camper inleveren en vlucht naar Amsterdam

10 augustus 2019 - Eldon, Canada

Vanmorgen was het gelukkig weer droog maar we heel mistig. Snel nog ff de laatste dingetjes afgerond en na nog even benzine te hebben getankt zijn we begonnen aan de laatste etappe richting Calgary om de camper in te leveren. De 150 km waren via Highway 1 en de ring van Calgary  binnen no-time overbrugt, dat we tegen half 10 het terrein van Fraserway opreden.  Na een snelle check werd de camper in orde bevonden en kon de afrekening worden opgemaakt. We hebben uiteindelijk ruim 5200km gereden.

Tegen half 12 waren we op het vliegveld en binnen een half uur ingecheckt en door de security. Ook op Calgary hebben ze een speciale lounge waar we lekker gebruik van gemaakt. We gaan zo aan boord van het vliegtuig. Ze hebben op het laatste moment een kleinere Airbus A330 ingezet waar maar 18 business seats zijn.  We zitten helaas niet direct bij elkaar maar er zit een gangpad tussen. Misschien dat we dit in het vliegtuig nog kunnen wijzigen.

Tot morgenochtend!!! Dan landen we weer op Schiphol en zijn we weer in Nederland.

Dank voor jullie lieve reacties op onze reisverhalen!! Tot snel

Liefs Angeliek en Marco

1. Willem en Clasien:
    10 augustus 2019
    Goede reis. Wij vinden het wel weer fijn dat jullie naar huis komen, we hebben jullie gemist.
  2. Willem en Clasien:
    10 augustus 2019
    Wow het laatste zit er al weer op. Niet gedacht dat jullie toch zoveel hebben gereden. Dat merk je niet als je die prachtige reisverslagen met illustraties ziet. We jopennhet snel allemaal van jullie te horen, maar straks een welkom thuis in Empel. We zijn blij als jullie weer veilig op honk zijn!!!
  3. Gerrie:
    11 augustus 2019
    Wat was het weer een geweldige reis en boeiende verslagen
    Wachten weer op de volgende!!