23-07 Lake Wenantchee - Denny Creek

23 juli 2019 - Snoqualmie Pass, Verenigde Staten

Toen we vanmorgen vroeg vetrokken was het weer een beetje omgeslagen. Het regende bij het wegrijden en in de verte onweerde het. Kortom snel naar drogere oorden! Oooh ja we komen steeds meer in de vakantiemodus dat we vergeten waren om brood uit te halen. Gelukkig komen we onderweg langs het "Duitse" stadje Leavenworth. Kortom we gaan aan de Fruhstuck-:)

Inderdaad 30 km verder doemen de Alpenhuisjes al op. Heee een heel leuk plaatsje waarbij we bij een heerlijke bakkerij hebben ontbeten op z'n Duits!! Overigens bij de Amerikaanse supermarkten is ook steeds meer Europees goed brood te koop!

Aan het einde vd ochtend nog ff Kaobob spiesen  i bij de Safeways gehaald en met korting getankt. We blijven Nederlanders. We missen wel de zegeltjes -:). Vervolgens hebben we 150 km gereden naar onze camping bij Danny Creek. In de middag een mooie wandeling gemaakt naar de Franklin Falls dichtbij onze camping. We zitten nu nog ff te chillen en dan gaan we zometeen lekker BBQ-en en Duizenden. Het weer is hier wel fris. De verschillen in temperatuur van de ene plek naar de andere plek zijn groot.

Morgen gaan we naar Mount Reinier. We zijn benieuwd of de bloemen idd zo mooi zijn!

1. Pastoor Leendert Spijkers:
    24 juli 2019
    Dank voor her verslag en de foto’s. Ik wens jullie een fijne vakantie.
  2. Willem en Clasien:
    24 juli 2019
    Achter m'n koppie yoghurt zit ik weer te genieten van jullie verhaal. Mooi fris dorpje zo te zien. Zo vrolijk met die bloemen.
  3. Maria Meulepas:
    24 juli 2019
    Mount Reinier dat word genieten veel plezier , krijg een beetje heimwee😂😂
  4. Carin:
    24 juli 2019
    Wauw, prachtig weer. Veel plezier.