22-07! Naar lake wenatchee en een verborgen pareltje

22 juli 2019 - Lake Wenatchee State Park, Washington, Verenigde Staten

Gisteren op de camping kwamen we mensen tegen die ons adviseerde de weg nog verder door te rijden langs Baker Lake omdat we dan een mooi uitzicht zouden hebben op Mount Baker. Zo gezegd zo gedaan . In de ochtend hebben we dit advies opgevolgd en een heel mooi uitzicht op Mount baker gezien . Het mt baker en snoqualmie fortest heeft ons verrast om zijn mooie natuur . Zeker een verborgen pareltje waar je geen toeristen  uit het buitenland tegenkomt . Veel locals uit de buurt van Seattle komen hier in het weekend naar toe

Daarna is het tijd om boodschappen te doen in Mount Vernon.echter voor het zover is komen we een (volgens angeliek) een zatte politiewagen 🤪🤪 tegen die op de interstate 5 van links naar rechts gaat en op en neer .... dan krijg ik een lesje van mijn man die zegt dat dit de manier van blokrijden is in Amerika en warempel hij heeft gelijk . Na een paar kilometers langzaam ( zo rond de 70) worden we stilgezet en zien we op de weg allemaal houten blokken liggen . Deze man de politie agent zelf van de weg af halen en als dit is opgeruimd mogen we onze weg vervolgen 😀😀!

Daarna zijn we doorgereden naar Wallace Forrest State Park maar er stonden wat onduidelijke borden of er wel met de camper naar toe konden. We zijn voor de zekerheid maar doorgereden naar een andere locatie voor de lunch! Echter die lagen aan een 2x2 drukke autoweg berg op dat Marco met een waarschijnlijke maandagochtend dipje niet zo scherp was dat we die zijn voorbij gereden -:(

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel dat we nu lekker aan het meer nabij onze camping zitten. Heel vervelend -:).Gelukkig zijn we iets bruiner dan onze spierwitte mede campinggenoten!!!

oja de tussenstand met duizenden 7-4 voor Marco en met yahtzee 4-3 voor angeliek

1. Brechje Lubse:
    🤩🤩super wat een uitzichten
  2. Nicole:
    Ja zoooo mooi.
    Ik zit hier achter mijn computer mee te genieten!
  3. Willem en Clasien:
    23 juli 2019
    Wat zien jullie veel mooie dingen zeg, en iedere dag weer. Die breinen van jullie moeten dat allemaal maar verwerken:)
  4. Marga:
    23 juli 2019
    Wat een prachtige omgeving is dit.