21-07 naar camping bij Mount Baker

21 juli 2019 - Horseshoe Cove RV Resort, Florida, Verenigde Staten

We wilden vanmorgen vroeg een wandeling maken bij de camping maar de paden waren door de vele regenval van de afgelopen weken onbegaanbaar geworden. We zijn toen maar rustig naar het volgende dorpje Newhalem gereden en gestopt bij het bezoekerscentrum van de electriciteitsmaatschappij  van Seattle, ook hier zijn veel stuwdammen. In de buurt een mooie wandeling gemaakt ( trail of the cedars)  en bij de iets verderop gelegen visitor center van het Nationale Park nog een leuke wandeling . We hebben zo om 1200 al de nodige kilometers in de benen zitten

Het is inmiddels behoorlijk warm geworden zodat we al naar onze camping nabij Mount Baker zijn gereden. Na een lekkere gebakken eitje, een nederlaag van Angeliek met duizenden zitten we nu lekker aan het meer bij de camping. Al is het gletsjerwater wel heeeeeelll koud!! Angeliek is al in het water geweest en Marco tot zijn middel .

ondertussen hebben we ook genoten van het mooie uitzicht op Mount baker. Een mooie kegel van een vulkaan !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marieke:
    22 juli 2019
    Lekker genieten zo te lezen 😍