16-07 Glacier np - lake Pend Oreille

16 juli 2019 - Sam Owen Campground, Idaho, Verenigde Staten

Als vanouds zijn we om 6 uur wakker. We hebben prima geslapen . Het is de oost kant van het park minder koud dan aan de west kant .

Eerst eens rustig ontbijtje met een gekookt eitje en daarna op weg voor een rit van ruim 300 km. We hebben alle tijd vandaag en hebben niet veel bijzonders op de planning staan behalve een kijkje bij de Kootenai Falls en swinging bridge.

Eerst even boodschappen doen bij de walmart in Kalispell. Daar worden we blij van . Ze hebben onze favoriete vakantie wijn ! De kendall Jackson avant ! Tuurlijk slaan we een paar flesjes in want stel je voor dat je ze niet meer tegenkomt 😉😉!

We worden echt blij verrast door de mooie weg naar onze eindbestemming ! Eerst nemen we de hw 2 via Libby tot aan de Kootenai falls. Je waant je hier in zuid Duitsland. Middelhoge bergen, veel bossen en mooie meertjes. Echt een mooie route die niet onder doet voor een Scenic Byway !

Daarna nemen we de highway 56 ook zon mooie route met mooie dalen vol in het groen met beekjes tussen de bergen. Het laatste deel gaat over de Pend oreille scenic byway totdat we bij onze campground aankomen . Deze ligt schitterend aan het meer en direct maken we een vuurtje . Heerlijk genieten met een wijntje erbij . De fles bereikt dan ook de bodem en BBQ op het vuur van de BBQ .

we maken groente spiesen en hamburgers . We hebben heerlijk gegeten tot de afwas.... hmmmm heb ik nu echt zoveel water geknoeid op de grond ??? Pffff helaas blijkt de afvoer van de gootsteen te lekken en behoorlijk ook !

We zien ook dat deze met kit al eerder is dichtgemaakt in plaats van goed te maken en de rubber ring te vervangen . We gaan maar weer bellen met fraser way. Helaas kunnen deze ook niet zoveel doen in de avond en we moeten morgenvroeg terugbellen .

Het blijft vervelend en jammer om te zien dat voorgaande huurders zaken niet melden bij inleveren van de camper waardoor volgende huurders met de problemen zitten .   De lek in de watertank bestond ook al langer omdat de vloer ook vochtig was bij de toilet tafel. Maar goed we bellen morgenvroeg en hopelijk snel opgelost .

Leuke bijkomstigheid is dat er een volwassen ree en 2 kleintjes bij onze camper lopen . De host van de camping had dit al gezegd en dat ze soms op de camping lopen . Heel mooi om te zien.

Uiteraard hebben we nog spelletje gespeeld en inmiddels is het met duizenden 3-2 voor Marco en met yahtzee 2-1 voor Marco. Morgen mijn best doen om gelijk te maken 😜😜!

1. Marga:
    17 juli 2019
    Wat een prachtige omgeving, dat is toch genieten.
  2. Nicolea:
    Heerlijk... Kendall Jackson. Ik ben dol op de chardonnay
  3. Jessica:
    17 juli 2019
    Leuk om te lezen, komende maand gaan we richting Glacier!
    Waar mijn vriend en ik om moeten lachen is dat wij ook altijd een score van duizenden bijhouden gedurende onze hele vakanties! Veel reisplezier nog.
  4. Maria Meulepas:
    17 juli 2019
    Lekkere wijn mmmm, en zelf het ontbijtje verzorgen, ja dat is behelpen. Xxxxxx
  5. Marco en Angeliek Heres:
    18 juli 2019
    Ja we missen we het ontbijtje om 8 uur 😉😉😜😜
  6. Brechje Lubse:
    17 juli 2019
    No bridge to far 😊 have fun x