15 juli 2019 st Mary - Fish Creek Glacier NP

15 juli 2019 - Fish Creek Campground, Montana, Verenigde Staten

Voordat ik het verhaal begin, eerst even wat huishoudelijke mededelingen-:) Stand Yatzee is 2-1 voor Marco en bij Duizenden staat het 1-1 en we hebben inmiddels bier en wijn gescoord -:) !!

Zoals gewoonlijk zijn we voor 6 uur wakker en we genieten weer van de mooie opkomst van de zon. Na een simpel maar lekker ontbijtje en nadat we onze vloeistoffen van de camper weer geloosd en aangevuld hebben, zijn we weer onderweg.

Het begint helaas een beetje een gewoonte te worden maar onze camper heeft kuren. Lekkage aan de zijkant!! vermoedelijk van de aansluiting met de waterslang; de zgn City aansluiting. Toch maar voor de zekerheid even gebeld met Helpdesk van de camperverhuurder. Dat duurde door het beperkte telefoonbereik wat langer. Uiteindelijk kreeg ik een sms-tje van de Helpdesk met een telefoonnummer van een garage op onze route, die we konden bellen voor een afspraak. Het bleek een soort van Amerikaanse ANWB te zijn die aan het begin van de avond naar onze campingplek zal komen. Woowww klinkt goed we zijn benieuwd!

Intussen waren we al bij Two Medicine Lakes aangekomen en hebben nog een mooie wandeling gemaakt naar Paradise Point. Na een lekker soepje en ruim 100 km verder kwamen we rond 16:00 uur aan op onze camping. We waren aan het eten totdat tegen 18:30 uur het busje van het reparatiebedrijf aan kwam rijden. Een toffe gast stapte uit en had binnen no-time de lekkage opgelost. Het bleek idd om de City aansluiting te gaan die behoorlijk lekte. Een nieuwe aansluiting en binnen 15 min was hij weer weg naar een volgende klant. Nu zitten we lekker buiten onze camper met een wijntje in onze hand.

Kortom we gaan weer verder waar we gebleven waren, GENIETEN!!