29-07 Pacific Beach - La Push

29 juli 2019 - Rialto Beach, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker wakker geworden met het geluid van de zee. Vandaag is een bewolkte en mistige dag dus snel maar weer op pad.

Onze eerste stop was ongeveer 50 km noordelijker bij Lake Quinalt. Het was rustig een echte maandagochtend gevoel. Wel nog even de Big Spruce Tree bekeken. Het meertje zelf lag ook nog in de mist. Vervolgens weer 65 km verder naar Ruby Beach (al onderdeel van Olympic NP). Mooi om die rotsen zo te zien liggen op het strand. Helaas was het hier ook bewolkt en mistig. We hebben nog een uurtje gewacht met een koffiebreak of het op zou klaren maar helaas.

Dan maar Hoh Rain Forest in Olympic NP. In het binnenland was het warm en mooi weer wat een verschil. We hebben daar de Hall of the Moses gemaakt. Wat een gaaf gezicht die mos rondom de bomen. Het spinnenbos van Maria zeg maar. Even nog een snelle boterham voordat we naar onze camping in La Push rijden dat op het strand ligt. Helaas was het hier weer bewolkt en koud, dat na het kampvuurtje de camper ingedoken zijn.

De stand met Duizenden (toch gedaan -:)) is 5-10 voor Marco en Angeliek leidt met 8-4 ruim met Yathzee

1. Monique1968:
    31 juli 2019
    Hoi, leuk om jullie reis te volgen. In die omgeving waren wij in 2005. Erg mooi vonden wij ook. Mt Rainier en mt Helens erg indrukwekkend. Ook Olympic met Rainforest was prachtig. En heel gek, maar die rotsen op het strand kan ik me niet meer herinneren. Gek. Veel plezier nog. Benieuwd wie uiteindelijk gaat winnen!