04-08 Whistler - Cache Creek

4 augustus 2019 - Cache Creek, Canada

Vandaag weer opgestaan met mooi weer. Vandaag beginnen we aan 1 van de tussenetappes om van Whistler via Kamloops en Revelstroke naar Yoho, Lake Louise en Banff te komen.

We hebben bijna geen brood meer zodat we in Whistler bij de plaatselijke supermarkt nog wat kleine boodschappen hebbeb gedaan. Ook moesten we nog ff tanken zodat we pas tegen half 10 Whistler verlieten. Op naar Joffre Lakes maar we zijn er bang voor!! Inderdaad zo'n 30 km voor het meer werd op elektronische borden al aangeven dat de parkeerplaats vol is. Toen we aankwamen werden we door de politie en Rangers gesommeerd om door te rijden naar de overflow parkeerplaats. Daar aangekomen was er nog wel genoeg plek maar de eerste shuttlebus gaat pas om 11 uur en je kunt pas van 15 uur terug. Dat doen we dus maar niet. We hebben Joffre Lakes in 2013 gelukkig wel gezien. Bij de iets verderop gelegen Duffy Lakes was nog wel genoeg plek voor mooie foto's.

Aan Seton Lake hebben we op dezelfde plek waar we met de Djosergroep in 2013 ook hebben geluncht, nu lekker gepicknickt!! Heerlijk!! Daarna zijn we doorgereden naar onze camping bij Cache Creek. Deze kleine maar simpele camping heeft een klein zwembad waar we heerlijk in hebben gezwommen. De temperatuur is buiten opgelopen tot boven de 30 graden. Kortom heerlijk verkoelend!! Vanavond soep met stokbrood-:). Wellicht nog duizenden en/of Yathzee. Maar dat lezen jullie morgen wel -:)

1. Johan en Sabine:
    5 augustus 2019
    Wow wat een prachtige reis en geweldige foto's!
  2. Willem en Clasien:
    5 augustus 2019
    Wat zien jullie veel mooie dingen. Gewoon om jaloers op te worden.
  3. Gerrie:
    Pindakaas in Amerika
    Maar wat een mooie natuur
  4. Ingrid:
    Wauw, mooi zeg. Krijg gewoon heimwee 😅