Dag 39 10042022 Lekker relaxen in Lake Havasu

10 april 2022 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

We hebben ondanks dat de warme nacht lekker uitgeslapen. We hebben vandaag een relax dagje zonder kilometers. In de ochtend zijn we via het strand naar London Bridge gelopen, zeg maar het uitgaanscentrum van Lake Havasu met allerlei barretjes en restaurants en waar je in grote getale (speed)bootjes kan huren. De London bridge is een oude Londense brug die in verval is geraakt. Een ondernemer kocht in 1964 de oude brug op en liet de brug zorgvuldig demonteren. Iedere steen werd genummerd en vervoerd naar Lake Havasu, waarna de brug met een versterkt betonnen frame weer werd opgebouwd.

In het centrum hebben we nog even lekker bakkie koffie gedronken en onze social media bijgewerkt. Als PEC supporter werd ik vrolijk van de verassende 2-1 zege op AZ. Zou het toch nog kunnen!!

Daarna teruggelopen naar de camping waar we lekker in onze camper hebben geluncht. Het is vandaag aangenaam warm dat we vanmiddag lekker met onze campingstoeltjes en Corona biertjes aan het water hebben gezeten. We zijn tot onze middel in het koude water gelopen!! Brrrr wat is die Colorado rivier die door het meertje stroomt koud!!….je koelt wel af -:)

Vanavond was het weer eens tijd voor een lekkere BBQ. Heerlijk die zalm op de BBQ!! Deze was de vorige keer goed bevallen en wederom weer!! Dit gaan we dus vaker doen!! Daarna de zonsondergang bekijken wat helaas in eerste instantie vanwege de bewolking wat tegenviel maar daarna via een mooie wolkenlucht toch nog een mooie toegift gaf.

Nu zijn we bezig om de reisverhalen bij te werken en gaan we ons nog even afspoelen in de camper. Heerlijk zo’n eigen douche. Vanavond nog even lekker chillen en morgen wederom een relax reisschema. We hebben 50 km voor de boeg en gaan naar een volgende state park bij een ander meertje wat in verbinding staat met Lake Havasu.

Overnachting: Lake Havasu State Park plek 5 Water en Elektra

Weer: ochtend 20 graden - middag 28 graden