Dag 15 20230907 - Grand Teton np

7 september 2023 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Gisteravond toch nog ff verrast met een paar onweersbuien terwijl dat in de weersverwachtingen niet was voorzien. Dat wil maar zeggen dat bij aanwezige bergen je altijd op je hoede moet zijn. Gelukkig zaten we al in de camper en hij is gelukkig waterdicht.
Vanmorgen helaas geen mooi uitzicht met zon aangezien de bomen de zon tegenhield. Wel mooi weer zo te zien dat we na een bekske koffie maar zijn aangereden naar Jenny Lake. Mooi nog een aantal plekken voor een RV maar we hadden geen half uurtje later moeten komen. Er werd alweer geparkeerd buiten de parkeerplaatsen. Hier hebben we vervolgens wel ff lekker in de zon ontbeten met bord op schoot. Heerlijk!

We hebben besloten om met de boot naar de overkant te varen en via de lange route (ongeveer 10 km) weer terug te lopen. Het is stevige wandeling die op en af gaat maar met wel mooie uitzichten. Onderweg nog even genoten van een nest van een Osprey en een Bold Eagle die ergens hoog in de boom op een top de wacht hield!

Onderweg nog even gestopt bij de Lake Jenny Lodge en tegen 14 uur waren we weer bij de camper. Na ff een colaatje te hebben gedronken zitten we nu bij de wasmachine en droger op de camping! Helemaal goed. Zometeen lekker garnalen op de firepit en nog ff naar de ranger talk om 18:00 uur.

We hopen dat we het vanavond wel droog houden -:). Morgen verlaten we de hoge bergen en gaan naar Yellowstone!!

Camping: Signal Mountain campground plek 82 (loop 3)

Weer: half bewolkt 7-21 graden

Km gereden: 35 km

1. May en Corry Derks:
    8 september 2023
    Heel fijn dat jullie zo kunnen genieten van al wat je ziet onderweg!👀
  2. Sally Kutyla:
    9 september 2023
    What fun to read your story! We camped at Signal Mountain and made the Jenny Lake trip, too! Enjoy your adventure! Yellowstone is so different. So many thermal features!
  3. Rob:
    11 september 2023
    Prachtige foto’s en leuke verhalen.
    Veel plezier in Yellowstone!