Dag 01 20230824 - Amsterdam - Seattle

24 augustus 2023 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Na een gezellige verjaardag van Maartje (23-08) waar we  lekker buiten hebben zitten kletsen en nog even met Soof de hond gespeeld, was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Eigenlijk waren we van plan eerder naar huis toe te gaan om op tijd naar bed te gaan, maar de Brabantse gezelligheid kent geen eindtijd 😁.

Thuis hebben we nog de laatste spullen. In de tas gedaan en zijn we rond 2300 uur gaan slapen. Om 5 uur ging de wekker af en huppatee het bed uit want anders staan dadelijk mijn ouders op de stoep want die zijn op tijd ! Het huis is netjes opgeruimd voor onze nichtjes die samen met de buurvrouw op het huis passen en logeren . Als het ook maar schoon is als we terugkomen 😁!

Iets voor 7 uur waren we op Schiphol en 15 minuten later zaten we al aan de koffie met broodje . Zo gefixt de incheck en douane!

Om 9 uur konden we boarden en ook dat gaat easy en de eerste alcohol van de dag is binnen. Tis toch ergens 5 uur zullen we maar zeggen. Netjes op tijd is het vliegtuig vertrokken.

De vlucht ging soepel en mooi op tijd waren we in Seattle . Ook daar ging het als een speer en stonden we zo buiten . We zijn via de nieuwe aankomsthal binnen gekomen en grappig om te zien is dat er roltrappen zijn die eerst behoorlijk  omhoog gaan, dan heb je een brug en dan weer omlaag . Onder de brug taxiën de vliegtuigen. Weer een keertje iets anders !

Het hotel voor de eerste nacht is recht tegenover de AirPort en konden we gewoon naar toe lopen . Na de incheck hebben we eventjes een tukkie gedaan en een korte lunch. De rest van de middag hebben we het relaxed aan gedaan en ook stiekem nog de binnenkan van onze ogen bekeken 😁.

Het eten is prima en zojuist hebben we nog gedineerd . Daar moet je in Amerika niet zoveel van voorstellen maar het was prima voor een avond . Nu nog ff relaxen en dan gaan we toch echt slapen . Het tijdverschil is 9 uur en het is als we dit verslag typen 05.30 uur Nederlandse tijd in de ochtend .

Morgenmiddag  gaan we de camper ophalen en morgenvroeg hebben we ons voorgenomen. Om even te gaan zwemmen . We gaan het meemaken. Oja een spelletje zit er niet in vanavond haha of het moet zijn wie het eerste slaapt 😜!

Overnachting: Radisson Blue airport Seattle

Weer:  zoning  25 graden

1. Mieke Dijkers:
    25 augustus 2023
    Wouw! 1 Class gevlogen? Lijkt me zo heerlijk!
    Hele fijne vakantie
  2. Carin:
    25 augustus 2023
    Een goed begin is het halve werk 😃.
    En dat is gelukt 😃. Veel plezier!
  3. Maria Meulepas:
    25 augustus 2023
    Aha lekker weertje dat wordt genieten , morgen de camper op halen ben benieuwd. Groetjes Jan en Maria
  4. May en Corry Derks:
    25 augustus 2023
    Fijne vakantie en we gaan je weer volgen😎👍
  5. Reny:
    25 augustus 2023
    Leuke route, ik ga jullie graag volgen.
    Wij zitten over 3 weken in Colorado.
  6. Marga van der Borght:
    25 augustus 2023
    Wat een lekker begin als alles zo goed verloopt en fijne vakantie.
  7. Gerrie:
    25 augustus 2023
    Geniet van deze mooie reis
  8. Sally Kutyla:
    26 augustus 2023
    We're so glad to see you're back in the States. We're in Ohio, camphosting for August. We did much of your same route this summer! You'll have a blast. Check out our blog... Thespokenvan.com Cheers and Happy Travels Sally and John Kutyla
  9. Marco en Angeliek Heres:
    28 augustus 2023
    Hi sally , so nice to hearing from you ! How is camping life ? Is everything going wel ?

Maybe next year we go to the east site of America!
  10. Monique:
    26 augustus 2023
    Heel leuk om jullie weer te volgen. Een soort van voorbereiding op onze reis over een maand. Fijne vakantie!