Welkom op ons reisblog Amerika 2023 met de camper van Seattle naar Denver

13 november 2022 - Empel, Nederland

Hallo allemaal,

Ook komend jaar gaan we de grote plas oversteken en gaan we weer met de camper door Amerika trekken.
Voor ons is het reizen met een camper het ultieme gevoel van vrijheid. We zien ons al weer s'avond bij het kampvuur zitten met een lekker glaasje wijn of bier en BBQ-en.
Dit keer een mix van parken die we al gezien hebben maar ook nieuwe plekken. Onze favorieten Yellowstone en Mt Rainier gaan we zeker bezoeken.
De periode waarin we gaan is wel nieuw. We gaan van 24 augustus tot en met 9 oktober. Meestal reizen we vroeg in het jaar of in de zomer. We wilden echter ook een beetje
van de Fall Foliage meekrijgen in Colorado en omgeving. We zijn erg benieuwd hoe dit is.

De camper en tickets geboekt bij Travelhome. Die hebben ons in 2022 ook heel goed geholpen!
We hebben weer gekozen Roadbear camper 23-25 feet (haha er is dus plek als een van onze nichtjes of neefje wil langs komen)
Nog steeds kijken we terug op de bijzondere ervaring om met ons nichtje Britt 3 weken te hebben rondgereisd in april-mei van dit jaar (zie het verslag van 2022).
Dat beviel ons zo goed dat we afgelopen herfstvakantie ook ons nichtje Meike hebben meegenomen naar Disneyworld. Beide waren geslaagd voor het middelbare onderwijs!

We gaan nu aan de slag met het verder plannen van de route, campings boeken en rondsnuffelen op internet naar mooie plekjes. De voorpret is al leuk!
Natuurlijk gaan we ook nog kijken of we Marco blij kunnen maken met een vliegshow van de Thunderbirds. Dat is helaas afgelopen reis niet door gegaan. Mocht dit niet lukken,
dan hebben we een goed excuus om komende jaren nog een keertje naar Amerika te gaan ;-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Johan en Sabine:
    13 november 2022
    Briljant excuus om de Airborne niet te lopen. Heel veel plezier met de voorbereidingen!
  2. Selma George:
    13 november 2022
    Colorado is prachtig goudgeel in je laatste weken in de VS. Ik woon hier sinds 1981 en geniet elke dag van ons uitzicht!
  3. Theresa:
    13 november 2022
    Wat een leuk vooruitzicht. Dat betekent dus ook dat het goed gekomen is met de schouderklachten.
  4. Pauline:
    16 november 2022
    Hartstikke leuk...ik lees weer mee :)
  5. Jasper:
    21 december 2022
    Deze volg ik (is er een mogelijkheid om via mail updates te krijgen)?)
    Wij zijn namelijk van plan om in 2023 dezelfde trip te maken, met een RV. 4 weken lekker rond ruisen!