30-07 Olympic National park , west kant (stranden)

30 juli 2019 - Port Angeles, Verenigde Staten

Vanochtend werden we wakker en het weer was opgeklaard. Helaas was dat al voor 5 uur , omdat de buren links van ons om 5.15 uur vetrokken ( waren 4 jonge mannen in een camper).  Toen die eenmaal vetrokken waren , vond onze rechter buurman het ook wel tijd om te vertrekken. Daarna zijn we toch nog in slaap gevallen en om 7.30 uur opgestaan. Inmiddels scheen ook de zon en na een goed ontbijtje zijn we naar Rialto beach gereden . Dat was maar een klein stukje dus om 9.15 uur konden we aan de wandeling over het strand beginnen naar de hole in the Wall .

Wauw wat een mooi strand . Op ons gemakje liepen we over het strand en opeens zagen we weer de zwart parkiet van Marco in de bomen zitten ( alias de bald eagle). Dit keer goed voorbereid hadden we onze grote zoomlens bij en snel deze op de camera gezet. Wauw even wat foto’s maken en genieten . Blijven fantastische beesten !

Daarna snel doorgewandeld zodat we op tijd terug zijn bij de parkeerplaats voordat de vloed op zijn hoogtepunt is en je niet meer over het strand kan teruglopen ( en over alle grote boomstammen is ook niet te doen 😉).

Het is een waanzinnig mooi gebied !

In de middag zijn we naar second beach gewandeld ( we staan zelf op First beach op Quileute river resort direct aan het strand ) en daarna heerlijk gerelaxed op de camping en een wasje gedraaid. Dat was wel nodig !

In de avond was er nog vuurwerk . Dat mag hier worden afgestoken tussen 15 juni en 31 juli. Ook nog een potje duizenden waarbij Marco zijn voorsprong flink heeft uitgebreid😢. Maar met yahtzee sta ik gelukkig nog voor !

Morgen bezoeken we de Noordkant van Olympic National park !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Brechje Lubse:
    1 augustus 2019
    Heerlijk allemaal wel benieuwd naar de zwart parkiet. Veel plezier nog