Nog 3 nachtjes voor vertrek !

21 augustus 2023 - Den Bosch, Nederland

Komende donderdag gaan we als het goed is om 10.00 uur de lucht in op weg naar Seattle. Afgelopen periode hebben we niet stil gezeten maar we zijn ook druk geweest met andere dingen en werk.
Omdat komende dagen ook nog redelijk vol zitten en Marco nog moet werken hebben we van het weekend maar alvast de koffers gepakt.
Gelukkig hadden we dit zo voor elkaar, behalve dat we nog vergeten waren internationale rijbewijzen te halen.
Gelukkig hadden we nog pasfoto's liggen en zijn we afgelopen zondag nog snel naar de ANWB gegaan om de rijbewijzen te kopen.

Verder zijn we nog een beetje aan het stoeien met een paar dagen van de vakantie.  We zijn nog even aan het kijken hoe we de dagen rondom Ouray en Durango in gaan vullen.
Een ding is wel zeker. We gaan een duik nemen in de Hot Springs in Ouray en mogelijk nog wel op een paar plekjes meer ;-).
De reis wordt in ieder geval een mix van bekende dingen die we al eerder hebben gezien maar ook zeker veel nieuwe parken.
Uiteraard gaan de spelletjes mee op vakantie. Dit jaar is de collectie uitgebreid met Qwixx, Regenwormen. Daarnaast gaan mens erg je niet en uiteraard kaarten en dobbelstenen mee in de koffer

Marco is erg nieuwsgierig of er een bijl in de camper aanwezig is zodat hij elk dag weer kampvuurtje kan stoken. Mocht dat niet zo zijn dan zal dit wel op het lijstje van de eerste levensbehoefte erbij staan. Haha !

Voor degene die het leuk vinden zal ik in een aparte blog onze route delen!

1. Marga van der Borght:
    21 augustus 2023
    Zal weer gezellig zijn om mee te reizen.
  2. Gerrie:
    Veel plezier goede reis
  3. Sylvia ploos van amstel:
    Veel plezier 👍🏻👍🏻😀
  4. Cees Heystek:
    21 augustus 2023
    Je gast weer naar een prachtig gebied in mijn vakantie land en ik wens jullie er een fijne tijd toe!!
  5. Ellen:
    21 augustus 2023
    Hoef voorlopig niet naar de bieb. Heb straks weer heerlijk wat te lezen. Alvast een goede vlucht en een heel plezierige lange reis😎😘!
  6. Ingrid:
    21 augustus 2023
    Heel veel plezier! Wij gaan weer mee genieten met jullie reis door de verhalen te volgen. 👍🏼
  7. Brechje Lubse:
    Lekker van genieten x
  8. Pauline:
    21 augustus 2023
    Ik kijk weer lekker mee..voor mij veel nieuwe en ook bekende plekken...heel veel plezier:)
  9. Erica de Jong:
    21 augustus 2023
    Ik wens jullie een hele fijne reis waarop jullie veel mooie herinneringen kunnen maken. En natuurlijk lees ook ik graag mee!!
  10. Carin:
    21 augustus 2023
    Veel plezier saampjes. Leuke uitbreiding van de spelletjes collectie. Nemen jullie de reiseditie van Monopolie ook mee 😃
  11. Malissa:
    22 augustus 2023
    Alvast goede vlucht en vooral heel veel plezier! 😎🥂😘