25-07 mt Rainier National park - wat boffen we toch πŸ˜€πŸ˜€πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

25 juli 2019 - Mount Rainier National Park, Washington, Verenigde Staten

Gisteren bij het Sunrise visitor center zagen we al dat het mooi weer zou worden ! Nou vanochtend werden we om Β 7 uur wakker, kijken naar buiten en ...... zien alleen maar blauwe lucht en geen wolkjes ! Jippie . Zo blij dat we snel wilde vertrekken voor onze wandeling . Want stel je toch eens voor dat je geen parkeerplek hebt πŸ˜‰πŸ˜‰! We drinken we een kop koffie en eten een snee brood en ruimen snel alles op ! We bedenken dat als we op de plek van bestemming zijn om te wandelen we ons dan wel verder organiseren.

Zo komt het dat we al ruim voor 8 uur in onze mini brandweerwagen zitten en nog net niet met sirenes naar tipsoo lake rijden πŸ€ͺπŸ€ͺ. We gaan de Naches PEAK loop wandelen en als we aankomen dan zien we een zo ongeveer nog maagdelijk lege parkeerplaats. Haha.

We smeren wat broodjes , laden drinken in de rugzak en natuurljk de camera . Echter die hangt binnen no time om de nek van Angeliek, die al snel voorover gebogen staat om datgene te fotograferen waar ze ook hier voor is ! Bloemen πŸŒ·πŸŒ·πŸ’πŸ’πŸŒΉπŸŒΉπŸ₯€πŸ₯€πŸŒΊπŸŒΊπŸŒΎπŸŒΎ.

Wat een mooie wandeling en met een mooi uitzicht over Mount Rainier ! Tegen de middag waren we klaar met de wandeling en na een tip zijn we naar Christal mountain gereden . Daar met het kabelbaantje omhoog en wat een gaaf uitzicht heb je daar . Omdat het helder weer is, zag je ook Mount sint Helens, Mount Adams , Mount baker . We hebben daar zitten te genieten en nog even in het summit restaurant gegeten wat prima was.Β Een echte aanraderΒ ! Β

Op de weg terug zagen we een heleboel wielrenners en er blijkt een toertocht te zijn rondom Mount Rainier . Terug op de camping maken we een vuurtje en later leggen we op de BBQ hamburger , geroosterd brood, en groente spiesen .

Ondertussen ook nog een keer duizend gespeeld, maar dat kan ik beter niet meer doen ... het staat inmiddels 9-4 voor Marco πŸ™ˆπŸ™ˆ. Gelukkig sta ik met yathzee voor met 6-3 !

In de avond was er nog een ranger talk, maar die was oersaai. Β Marco had het wel gezien naar half uurtje, en trouwens de meeste kinderen ook !

Morgen wordt ook mooi weer voorspelt en gaan we wandelen in het Paradise gebied en natuurlijk bloemetjes kijken πŸ˜‰

1. May en Corry Derks:
    26 juli 2019
    Goed voor elkaar!
  2. Marga:
    27 juli 2019
    Dat is genieten in die omgeving!
  3. Willem en Clasien:
    27 juli 2019