Dag 72 13052022 Capitol Reef national park

13 mei 2022 - Capitol Reef National Park, Utah, Verenigde Staten

We konden er natuurlijk op wachtten. Vannacht was Angeliek aan de beurt… Buikgriep. Het valt niet mee voor Angeliek om te luisteren naar Marco en Britt . Haha nu moet ze het even rustig aan doen. Het beloofd vandaag een mooi zomerse dag te worden met een lekkere middag temperatuur van 24 gr en volop zon.

Britt en Marco hebben rustig een ontbijtje genomen met een stoeletje voor de camper en hebben zich vermaakt met een Amerikaans gezin die voor ons stonden. Daarna een stukje gewandeld  naar  het Gifford House om een lekkere Apple pie en cinnamon roll te scoren en ijsjes ! Tegen 11 uur van de plek vertrokken om haha de camper 150 meter verder op te zetten… Maar niet voordat we toch een ritje naar het visitor center hebben gemaakt voor de WiFi. Britt wilde het thuis front bellen en natuurlijk Meike heel veel succes wensen met haar examens !

Ook als meike slaagt mag ze een keer met ons op vakantie in Amerika (disneywold of zo 😜😜) ! Dus doe maar goed je best Meike !. Nadat we we WiFi update hebben gehad en de camper op de plek hebben gezet, zijn Marco en Britt een mooie wandeling gaan maken langs de Fremont River. Niet te pittig want Marco is ook pas net beter !. Angeliek heeft haar bed opgezocht.

in de middag hebben we lekker buiten gezeten in de zon maar niet onder de bomen. er zitten rupsen op de camping en als Britt er eentje ziet dan …. Mag de buurt meegenieten van het stem 🤣🤣. We hebben leuke buren. Een stel van onze leeftijd en die ook rondreizen voor langere periode. Natuurlijk vakantie ervaringen uitgewisseld en samen in de avond bij het kampvuur gezeten. Het was 11 uur voordat we gingen slapen en inmiddels was het ook aardig koud geworden ! Met de goede dekbedden zijn we weer zo op temperatuur !

Overnachting: Capitol Reef, fruita campground, plek B32, zonder voorzieningen

Weer: zonnig 24 graden, nacht 5 graden

Km gereden: 200 meter 😄😄

1. Nicole:
    15 mei 2022
    Oh ja heerlijke appeltaart!!
    Goede herinneringen aan!