Dag 61 02052022 Barstow - Seligman

2 mei 2022 - Seligman, Arizona, Verenigde Staten

Ondanks de aanwezigheid van de interstate 15 hebben we alle drie redelijk goed geslapen. Het was al lekker warm dat we buiten hebben ontbeten. Een van de medewerkers van KOA was al druk in de weer. Prima gast die er alles aan doet om jou naar je zin te maken. Zeker een aanrader voor een tussenstop! Nadat wij ook na ruim 6 weken de gastank weer hebben aangevuld zijn we tegen half 10 vertrokken.

Het wordt vandaag een saaie reisdag van meer dan 400 km over de interstate 40! We moeten deze afstanden wel rijden om in de Grand Canyon te komen. Op zich een goede route voor dit deel van I40. Tegen half 12 hebben we een koffiestop gemaakt op een van de restarea’s en bij Kingman hebben we “Chinees” gegeten bij de Panda Express. We zaten zo vol dat we vanavond waarschijnlijk alleen wat brood eten.

Tegen half 3 zijn we vertrokken voor de laatste 70 mijl naar onze camping. Het was inmiddels gaan waaien en ook het wegdek was om te huilen. De rijbaan naar Flagstaff is nog erger dan de andere rijbaan die we een aantal weken geleden hebben gereden. De snelweg is helemaal op dat deze vanaf de fundering weer moet worden opgebouwd. ‘Gelukkig’ zijn ze wel begonnen met wegwerkzaamheden-:)

Tegen 16:00 uur waren we bij onze KOA camping in Seligman. Dit is samen met Holbrook wel de slechtste KOA. Een voordeel snel WIFI. Dus daar hebben we mooi gebruik van gemaakt. De zelfgemaakte tapas smaakte super en met z’n drieën hebben ons prima vermaakt en veel gelachen. We zullen vanavond wel weer dromen van treinen! De spoorbaan ligt vlak langs de camping maar ze gebruiken gelukkig niet hun toeter.

Morgen nog een kleine 160 km naar de Grand Canyon!

KOA Seligman plek D2 Full Hook-up

weer: 25 graden en zonnig