Dag 60 01052022 Seqouia np - barstow

1 mei 2022 - Barstow, California, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een lange reis dag voor de boeg op weg naar de Grand Canyon. Gelukkig waren we vroeg wakker inclusief Britt!  Na een ontbijtje in de camper met een eitje erbij ( het was buiten te koud) waren we al om 8.15 op pad.

We wilden graag nog even General Grant tree zien. Deze ligt echt vlak bij de camping ! We hebben een kleine wandeling gemaakt en uiteraard General Grant tree gezien. Deze seqouia is qua omtrek de grootste en wij vonden deze boom mooier dan de General Scherman tree . Haha ook een stuk rustiger . Uiteraard Marco en Britt in het gelid op de foto. Het is ook de nationale christmas tree uit de jaren 60.

Je kan hier ook door een gevallen seqouia wandelen en dan krijg je een goed beeld van hoe groot en lang deze bomen zijn.  Na dit wandelingetje op weg gegaan. Met een tussenstop in Bakersfield, waar we boodschappen hebben gedaan, zijn we daarna doorgereden naar de koa in Barstow . Ook omdat het lekker warm was en ze daar een zwembad hebben.

Op de camping hebben we snel de camper op de plek gezet en hup naar het zwembad . Hoe verleidelijk ook, het water was koud !!! Britt heeft gezwommen en Marco en Angeliek zijn er tot hun

middel in geweest. Haha de eigenaar kwam ook nog de paddestoel die in zwembad stond aan zetten . Nadat we heerlijk hebben gerelaxed met supersnelle WiFi zijn we terug gegaan naar de camper.

Britt heeft eten gekookt en het was echt heerlijk . Gegrilde groente van de bbq met couscous en gemarineerde kip volgens eigen recept van Britt.

De was hebben we ook maar even gedaan en de rest van de avond lekker buiten gezeten !

Morgen nog een lange rit naar Seligman en de dagen erna naar de Grand Canyon . Daar gaan Marco en Britt woensdag een helicopter vlucht maken!

Overnachting: Koa Barstow/Calico

Weer.: 30 graden met blauwe lucht

Km gereden 443 km

1. Ronald Halma:
    2 mei 2022
    Mooi hoor, been there done that! KOA Barstow is goed. Veel plezier bij de GC!!
  2. Dickie van Wijk:
    Doe Angel Delgadillo de groeten in Seligman 😀
  3. Femke Meulepas:
    3 mei 2022
    Superleuk met Britt erbij!
  4. Willem en Clasien:
    3 mei 2022
    Even wennen met het koppie van Britt op jullie foto's, wel super gaaf om te zien. Zo'n oom en tante heb ik nou altijd gemist. ..))
  5. May en Corry Derks:
    3 mei 2022
    Die Britt heeft toch maar geluk met zo'n oom en tante!