25-06 Mammots Lakes II

25 juni 2018 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

De bosbrand bij Devils Postpile is nog steeds niet geblust. Begin juni is door een blikseminslag de bosbrand ontstaan. Echter vlak voor het weekend is deze weer opgelaaid. De blushelikopters vliegen nu regelmatig over onze camping.
Vanmorgen zijn we nog wel met de bus naar Devils Postpile gereden. Echter bij het overstappunt werd afgeraden om verder naar boven te gaan. De bergtop is gehuld in een lichtgrijze en oranje wolk.
We hebben de bus maar terug gepakt richting het centrum van Mammots Lake en hebben een goede kop koffie gedronken bij de Starbucks.

Aan de andere kant van de bergtop en bij onze camping is de lucht nog strak blauw, dus hebben we de bus weer teruggenomen richting Horshoe Lake waar we een heerlijke wandeling hebben gemaakt. Ter hoogte van xxx hebben we lekker geluncht en zijn we rustig naar onze camping gewandeld. Nu zitten we lekker te chillen en gaat vanavond de BBQ weer aan en gaan we aan deze kant ook weer onze fikkie stoken. Het is gelukkig wel wat warmer dan gisteren.

Morgen naar Yosemite en in de avond landen Jan en Maria in San Francisco. Vrijdag begint onze gezamenlijke reis langs de westkust richting Portland en Seattle.

1. Carin:
    27 juni 2018
    Jan en Maria een hele fijne vakantie.
  2. May en Corry Derks:
    27 juni 2018
    Nog steeds leuk om jullie te volgen.
  3. Paulien:
    27 juni 2018
    Leuk om jullie te volgen ! Fijne vakantie .
  4. Willem en Clasien:
    27 juni 2018
    Fijne voortzetting met Jan en Maria erbij. Lijkt me hartstikke gezellig.