19-06 Bryce NP - Page

19 juni 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Tegen 8 uur vanmorgen hadden we onze camper alweer op de overloopparkeerplaats gezet om de bus te nemen naar Sunset Point om daar de Navajo Trail te lopen. Wooowww het is nog mooier om door de canyons heen te lopen dan er van bovenaf op te kijken. Gelukkig is het nog niet te warm om te wandelen. Wederom strak blauwe lucht en volop zon! Schitterend om de "Hoodoo's" op deze manier te aanschouwen!! We hebben ruim de tijd genomen om te genieten.

Tegen half 12 waren we bij Bryce Lodge omdat we weer zin hadden in lekkere soep -:) Altijd lekker na zo'n wandeling. Na de lunch hebben we de camper gepakt richting Page. De reis van ruim 200 km ging goed dat we om 14:30 uur in Page waren!! Een oplettende lezer zou nu zeggen 1.5 uur voor 200 km dat red je nooit zeker niet met een camper! Inderdaad dat redt je ook niet maar de klok wel want het werd een uurtje eerder hahaha.

In de middag even geshopt bij de Walmart en ff getankt. Pfff het is heet in Page. Ruim 36 graden!! Op onze campingplaats was het bakken en grillen dat we besloten voor de tweede keer achterelkaar uit eten te gaan. Dit keer een goede Sushi tent die in een klein steegje bevond. Binnen een mooie Japanse uitstraling en lekker eten. Kortom weer een goede keuze. In de avond hebben we met telescopen nog naar de mooie sterrenhemel gekeken. Er was om 20:30 uur een meeting georganiseerd door de Park Rangers om naar de sterren te kijken. Wooowww ik heb nog nooit zoveel sterren gezien. Jammer dat het in Nederland veelal te licht is om veel sterren waar te nemen.

Vandaag een mooie en spannende dag. Om 11 uur eerst de fototour van de Antelope Canyon en dan meteen door naar de avondtour van White Pocket.
De foto volgen later als we betere WIFI hebben!

1. Maria Meulepas:
    20 juni 2018
    Ja, Bryce met de Navajo Trail is een van de allermooiste routes om de te lopen
  2. Femke Meulepas:
    20 juni 2018
    Klinkt goed!
  3. Susanne:
    21 juni 2018
    Gaaf allemaal! Have fun 🤗
  4. Gerrie:
    21 juni 2018
    Genieten jullie daar wij doen het ook!