18-06 Bryce NP

18 juni 2018 - BRYCE, Verenigde Staten

Vanmorgen kregen we nog gratis houtblokken mee van de camping host waar we naast stonden. Zal waarschijnlijk wel te maken hebben dat we ze geholpen hebben om een afgebroken zonnescherm wat van een andere gehuurde camper was gewaaid weer opgerold langs de camper te krijgen!
Daarna met een zonnetje en strak blauwe lucht naar Bryce gereden. Onderweg nog ff een fotostop waar we al een glimp kregen van het moois in Bryce. Tegen 10 uur waren we bij het bezoekerscentrum om nog wat laatste informatie op te halen en natuurlijk WIFI!! Eigenlijk wilde we weer dezelfde tour doen die ons ook bij Rainbow en Yocimpa Point bracht. Helaas waren de beide tours al uitverkocht. Het was nog niet al te druk dat we besloten hebben om snel zelf met onze camper er heen te rijden. Gelukkig waren er nog een paar plekken waar we onze camper konden neerzetten.

Woowww wat een mooi uitzicht. Echt de moeite waard om daar heen te rijden. Daarna rustig teruggereden en veel gestopt om foto's te maken!! Het liep al tegen 13 uur en we kregen trek we besloten om lekker in de Bryce Canyon Lodge te eten. Een heerlijke soep vooraf en een burgertje en fish & chips. Prima eten!!

Daarna met de bus naar de plekken die overdag, vanwege de drukte en beperkte parkeerplaatsen, verboden zijn voor campers. We zijn eerst uitgestapt bij Bryce Point en zijn toen doorgelopen naar Inspiration Point. Toch een tochtje van 3 km met op en af. Wel mooi om zo naar de Canyon te kijken. Tegen 4 uur namen we de bus terug naar de overloopparkeerplaats waar we onze camper geparkeerd hadden. Tegen vijven waren we op onze Camping bij Rubysinn. Jeetje wat een grote camping geworden en ook het complex er omheen. We hebben nu Full Hooked Up zodat we onze camper goed kunnen preparen voor de komende dagen waar we geen voorzieningen hebben. We hebben toch echt wel de voorkeur voor de nationale en state park campings !

We hadden vandaag geen zin in koken dus we hebben maar gegeten in de vreetschuur die ook hoort bij het Megacomplex van Motels, Hotels, winkels en camping. Nu zitten we nog ff lekker te surfen op internet.

1. Johan en Sabine:
    19 juni 2018
    Wederom prachtige plaatjes!!!!!
  2. Marijke Nieuwenhuis:
    19 juni 2018
    Ziet er geweldig uit!
  3. Paulien:
    20 juni 2018
    Wouw wat een prachtigefotos .