02-06 Pick up time Denver - Rocky Mountains national park

2 juni 2018 - Rocky Mountain National Park, Colorado, Verenigde Staten

We waren gisteren echt moe dat we vroeg zijn gaan slapen. Het was beter geweest als we nog even op waren gebleven maar dat konden we niet volhouden. Dus je raadt het al...we waren om 4 uur klaarwakker. Nog wel even gedommeld maar om 7 uur zaten we aan het ontbijt. Simpel maar wel lekker. Daarna begon het hangen totdat we conform afspraak om 11 uur werden opgehaald door Roadbear. We zijn nog wel even naar de starbucks geaan om een goede bak koffie te scoren en hebben ook even van het uitzicht genoten omdat op de achtergrond de rocky mountains zagen liggen. Tegen 12 uur waren bij de camperverhuurder. Het is zaterdag dus ze sluiten om 13 uur de poorten. Dus we zullen wel snel onze "bruine brandweerwagen" meekrijgen. Dat viel tegen aangezien het bij Roadbear allemaal niet volgens planning ging . Na een grondige uitleg en met de excuses van het bedrijf reden we pas tegen 3 uur naar de Wallmart. Lekker anderhalf uur shoppen, je hebt daar ook alles maar het is wel even zoeken! Het karretje was goed volgeladen dat we het er voorlopig wel mee redden -:)
Om half 5 stuurde Marco de camper de snelweg op richting de Rocky Mountains. Ooohhh wat een heerlijk gevoel om door de Parkrangers verwelkomd te worden en wat een gaaf uitzicht. Oooh je bent meteen in een andere wereld...meteen in de vakantiestemming. Op weg naar onze camping bij Morraine Park staken reeën de weg over in de mooie avondzon. We keken elkaar aan en we hadden beide pretoogjes...zo mooi. De ontvangst door een dove parkranger bij de camping was mooi en ontroerend. Hij gaf de info voor plek 183. Angeliek inderdaad een topplekkie en wat een uitzicht. Snel onze koffers en boodschappen uitgepakt. Na een simpele maaltijd hebben we met een biertje in de hand nog even genoten van de zonsondergang en de mooie verkleuring op de sneeuw van de bergtoppen. Om 9 uur werd het al donker dat bij ons het licht ook al uitging. Zal nog wel te maken hebben met de jetlag.

1. May en Corry Derks:
    4 juni 2018
    Mooie start van de vakantie!
  2. Maria Meulepas:
    4 juni 2018
    Lekker, wij zijn. Begonnen met aftellen. Veel plezier.
  3. Ellen:
    4 juni 2018
    And so the adventure begins…..