01-06 Onderweg naar Amerika

1 juni 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

We waren vanmorgen vroeg wakker, dus lekker snel onder de douche en op weg naar de vertrekhal. We waren er al voor half 8 zodat het niet druk was bij de incheckbalie. Laten we hopen dat de rest ook snel gaat...en jawel de controle van de handbagage en de paspoortcontrole...eitje!! Binnen het kwartier alles gedaan. Het kan dus wel op Schiphol -:)
Op ons dooie gemakkie een ontbijtje gescoord en lekker gerelaxt. Om een uurtje of 10 kwam de Boeing 777 van United bij de gate. Dat gaat lekker snel dachten we dan vertrekken we ook op tijd! Jammer Marco en Angeliek, daar dacht United anders over!!. Eerst gedoe op de grond met het aftekenen van de papieren en daarna het tijdslot gemist. Kortom om 12:30 stegen we pas op vanaf de Polderbaan in plaats van 11 uur.

De vlucht gaat nu wel lekker zodat we inmiddels al over Amerika vliegen. Verwachte aankomsttijd 14:45 uur. Gezien de beperkte overstaptijd denken we dat we op een andere vlucht naar Denver worden gezet. We zullen het over een paar uurtjes wel weten...wordt vervolgd.

Helaas was het ruim over 3 uur voordat we bij de gate waren. Met 2 slurfen was het vliegtuig wel zo leeg dat we weer het rondje paspoortcontrole, weer in de rij voor de ESTA, bagage ophalen en die vervolgens op een andere band laden. Met de trein naar de andere terminal, paspoortcontrole en uiteraard bagagecontrole dus jullie begrijpen het al.....

Maar dan ken je ons niet! Om 16:15 zat we met de bagage tussen de voeten, en al in de volgepropte aansluitende vlucht naar Denver. Om kwart voor 6 in de middag waren we in Denver. Nog snel wat gegeten bij de Panda Express (een soort afhaalchinees, maar wel goed -:)) en op zoek naar de airport Shuttle. Die stond er gelukkig al dat we om 19 uur lekker neerploften op het bed van onze kamer waar we zzzzz langzaam zzzz in slaap vielen zzzzzzzzzzz