05-08 Cache Creek - Revelstoke

5 augustus 2019 - Revelstoke, Canada

Vandaag onze langste reisdag van 352 km! Echter het bed was lekker warm dat we iets later dan gepland zijn aangereden.

Highway 1 is een prima autoweg die redelijk vlak ligt dat we binnen het uur in Kamloops waren. Daar nog ff snel wat boodschappen doen bij de Wallmart. We zijn nu helaas aan de laatste vakantieweek bezig dat we ook moeten kijken wat we nog op moeten maken -:(. Dus dit waren de goedkoopste boodschappen vd vakantie hahaha. We hebben ook nog even getankt dat we zowaar weer voor op tijdschema lagen.

Tegen 10 uur reden we weg uit Kamloops en tegen half 1 waren we al in Revelstoke. Heeee lunchtijd!!! Angeliek had een leuk tentje gevonden nl The Village Idiot. Kortom past precies bij ons-:). Na de lunch zijn we met onze camper naar de top van Mt Revelstoke gereden. Een 26km lange maar redelijke brede weg die door de vele bochten alleen door campers tot 26 ft gereden mag worden (auto's uiteraard ook). Het laatste stukje kun je met een busje.

Bovenaan de top hebben we nog een paar korte wandelingen gemaakt en genoten van het uitzicht. Tegen 17 uur waren we bij onze camping in Revelstoke. Een klein campingtje aan een meertje. Kortom we hebben onze wel vermaakt gisterenavond. We hebben geen tijd gemaakt voor Yathzee of duizenden dus de standen zijn ongewijzigd.

Vandaag rijden we via de Canadese Glacier NP naar Yoho NP.

1. Sylvia:
    6 augustus 2019
    Leuk om mee te genieten! Gr Sylvia
  2. Iris:
    6 augustus 2019
    Erg mooi! Volgend jaar ook weer naar deze regio!!