Vrijdag 24 Juli Denver - Charlotte

25 juli 2015

Op dit moment van schrijven hangen we in de lucht. Nog een uurtje vliegen en we zijn in Charlotte. We blijven daar overnachten en vliegen morgen naar San Juan waar onze Loveboat op ons ligt te wachten voor de "avonturen van de zee"
Maar eerst nog even de dag van vandaag. Vanmorgen vroeg opgestaan en nog lekker in de camper gedoucht en gegeten. Daarna de camper een beetje schoongemaakt en al het afval(water) gedumpt. Op de camping ook de propaan tank laten vullen en dan op weg naar onze eindbestemming, de Camperverhuurder in Denver. Gelukkig werden de wegen beter want Marco had bij de scherpe bochten bijna de restant van de uitzet aan gruzelementen gereden hahaha.
Na een uurtje goed doorrijden op de snelweg kwamen we tegen half 10 al bij de Camperverhuurder aan. Ze stonden ons al op te wachten hahaha. Binnen een minuutje kwam een medewerker van Apollo al aanlopen met het formulier en voordat we het wisten was alles al geregeld. Binnen 10 minuten!!
Voor een bedrag van 35 dollar brachten ze ons ook naar de luchthaven van Denver. Waar we dus al om 10:30 uur in de ochtend waren. Ver vooruit op ons snelste etappeschema zullen we maar zeggen. Gelukkig op de luchthaven gratis Wifi en genoeg mogelijkheden om te eten. Na een uurtje toch maar door de douane. Dat ging nog sneller dan vanmorgen. Heel goed geregeld in Denver!! De luchthaven zelf lijkt wel een beetje op Schiphol.
Uiteindelijk zijn we het 5 uur wachten wel doorgekomen met spelletjes en een beetje internetten. Sorry geen duizenden...mss nog op de Love boat als we niet met andere leuke dingen bezig zijn hahaha.