Cruise deel II

29 juli 2015

Maandagavond lekker gedoucht op het schip en gegeten. Wederom een heerlijke 3 gangen diner alsof we eten in een driesterrenrestaurant. We hebben altijd dezelfde tafel en ober. Manuel onze ober komt uit India. Werkt 7 maanden op een cruiseschip en is dan een paar maanden vrij. Na het eten zijn we naar het theater gegaan. Een hele mooie voorstelling als tribute aan Las Vegas!!
Dinsdag zijn we vroeg aangekomen op Antigua waar we met een cattamaran her hele eiland zijn rondgevaren. Woowww een mooi eiland met parelwitte stranden en huisjes waar je zo de zee inloopt. Een echt paradijs. Onderweg lekker gezwommen bij Green Island en gegeten. Onderweg ook nog lekker aan de cocktail. Soms hadden we het gevoel dat er meer rum in zat dan vruchtensap hahaha.
Bij terugkomst op het schip nog ff lekker bij het zwembad gelegen met een lekkere Mojito. We zijn immers niet altijd in de Carribean toch!!. Ik denk dat we hier goed aan kunnen wennen hahaha
's Avonds een mooie voorstelling op het ijs gezien. Hele mooie choreografie!. Daarna door naar de grote Marriage gameshow in het theater. We hebben ons maar niet opgegeven. Het was overigens wel genieten!! .. heerlijk herkenbaar..overal hetzelfde dus!!. Als afsluiting van de avond Nog lekker gedanst bij het zwembad!! Dit keer zonder kleerscheuren hahaha

1. Maria Meulepas:
    29 juli 2015
    nou nou het kan niet op, dat word weer wennen straks thuis.
    Hier nog slecht weer kids van Femke en Marcel 2 dagen gehad om op te passen. en vanmiddag de Kids van Marieke en Arno.
    Heel gezellig allemaal.
    Tot zondag en een fijne vlucht terug naar Nederland.
  2. Ingrid:
    29 juli 2015
    O o wat klinkt dat allemaal errugggg vervelend. Wat zullen jullie blij zijn als jullie weer in het druilerige Nederland zijn.....haha. ;-)
    Geniet nog even lekker.....
    Dikke knuffel voor jullie.
    Rob en Ingrid.
  3. Carin:
    29 juli 2015
    Het klinkt allemaal super gaaf! Echt genieten.
    Geniet nog van de laatste mooie dagen en tot gauw.

Dikke knuffel Caatje
  4. Ellen:
    30 juli 2015
    Na een mooie maxi-Moon duurt jullie huwelijksreis ook op de Nederlandse bodem voor de rest van jullie leven.
    Tot kijk!
    Liefs van de Melmers