Vrijdag 17 Juli Grand Teton NP

18 juli 2015 - Moran, Verenigde Staten

Na een heerlijke nachtrust zijn we vanmorgen lekker rustig opgestaan. Lekker douchen en ontbijten. Helemaal lekker zo'n avond en nachtje er tussendoor.
Aangezien we gisteren al naar Jackson zijn gereden, hebben wij vandaag nog iets meer tijd om Grand Teton NP te bekijken. Heerlijk op ons gemak langs de mooie uitzichtpunt en van het park. Het lijkt hier meer op Canada en de Alpen. Hoge bergen met sneeuw en hoge naaldbomen. Zoals Mount Morgan en Grand Teton van meer dan 4000m hoog. Daarna even Jackson Lake en Leigh Lake bekeken om uiteindelijk de middag door te brengen bij Jenny Lake. Daar zijn we met de boot naar de andere kant van het meer gegaan en zijn we om het meer heen teruggelopen naar de parkeerplaats en startpunt van de boot. Het was een mooie wandeling met een graadje of 20 ook nog aangenaam. Onderweg ook nog foto's gemaakt van de Hidden Falls. Tegen het einde van de middag zijn we naar onze camping even buiten het park gereden om morgen naar Yellowstone te gaan. We hebben er beiden veel zin in!!
De volgende verhalen zullen wel even op zich laten wachten aangezien we in Yellowstone waarschijnlijk wat minder bereik hebben
Liefs van ons!!

1. Martijke van Laarhoven:
    20 juli 2015
    Hallo Angeliek en Marco,

Wat een fantastische reis zijn jullie aan het maken! Jullie mooie verhalen met prachtige foto's zijn bijna niet bij te houden. Iedere keer lees ik weer met verbazing dat Angeliek een echt ochtendzonnetje geworden is, dit had ik nooit verwacht! Zo zie je maar waar liefde en een huwelijk toe kunnen leiden. We kijken al weer uit naar het volgende verhaal, wij wensen jullie nog heel veel plezier en geniet ervan!

Groetjes,

Edward en Martijke