Donderdag 16 Juli Green River naar Jackson!

17 juli 2015 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Na een relaxed ochtenritueel en waar we nog even onze mails hebben bijgewerkt zijn we vertrokken voor een lange reisdag richting Yellowstone NP. Al snel hadden we de eerste 100 km van de 450 er al op zitten. Amerika heeft over het algemeen de wegen keurig voor elkaar en met de Interstate 80 en US Highway 191 schiet het lekker op.
We zitten lekker te genieten van de muziek als ineens het landschap veranderd in mooie berghellingen met grote bomen. Het lijkt wel alsof we door de Alpen rijden. Onze camper heeft daar echter meer moeite mee aangezien de snelheid behoorlijk terugloopt. We blijven maar stijgen tot een hoogte van meer dan 3 km!. Op die hoogte staan nog steeds bomen heel grappig om te zien. De hele route die we volgen tot Rock Springs leidt ons door Ashley NP. Rond het middaguur waren we in Vernal waar we ff een broodje hebben gescoord en bij de Walmart nog wat BBQ spullen hebben gekocht. We hebben de smaak wel te pakken hahaha.
Daarna snel doorgereden want we moesten nog een kleine 200 km. Na wederom een mooi uitzicht kwamen we rond 15:45 aan bij de KOA camping bij Rock Springs. Pfff wat een camping alleen gravel zonder bomen, heel troosteloos en bijna geen plek meer te krijgen!. Angeliek en ik keken elkaar aan wat gaan we doen?
We rijden door naar Jackson en kijken of we daar een camping kunnen krijgen. Kortom we rijden nog ff 300 km door!!. Uiteindelijk om een uurtje of 7 waren we er. Helaas wat we ook probeerden alle campings zijn vol en dit is een van de twee campings die we vantevoren niet hebben gereserveerd!! Onderweg kregen we al het vermoeden dat de campings volzaten aangezien we steeds meer campers vanuit de tegenovergestelde richting kwamen rijden. Wat nu???
Ook de cabins waren vol dat we het maar bij een hotel proberen. Het tweede hotel The Lodge in Jackson had plek. Het hotel is super en de prijs mag er ook zijn!! Maar goed het is onze huwelijksreis nietwaar en we konden de camper ook nog goed parkeren op het terrein van het hotel!. Na een lekker maaltijd zijn we nog even wezen zwemmen in het zwembad van het hotel, tijdens het donker worden had wel iets speciaals. Uiteindelijk zijn deze prins en prinses lekker in een King Size bed in slaap gevallen!

1. Gerrie:
    17 juli 2015
    wat een reis genieten maar..
  2. Rob:
    17 juli 2015
    Zo: wat lees ik allemaal in jullie prachtige verhalen?
    1. Nuttige met aangename verenigen
    2. Jullie zijn goed in bbq'en!?

Mooi:
    Ik stel onze bbq wel ter beschikking en jullie komen het hier even demonstreren...

Lijkt mij wel een goed plan

Ondertussen "smullen" wij nog even door van jullie prachtige verhalen.

Geniet er van!!
  3. Carin:
    18 juli 2015
    Jullie verhalen zijn geweldig. Maar......ik mis wel een verhaal waar ik de vorige reis van gesmuld heb: duizenden! Marco als jullie gaan duizenden......ik zet mijn geld in op jou.