Maandag 6 juli Zion NP

6 juli 2015 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Na een leuke dag in Las Vegas waren we voor de wekker al wakker. Snel aangekleed om naar Nellis Air Force Base te rijden. Vaak beginnen ze al 's ochtends vroeg met vliegen!!. Helaas weinig activiteit dan alleen bij de ingang wat foto's. Helaas het demo team van de Amerikaanse luchtmacht heb ik alleen van een sokkel kunnen fotograferen. Aangezien vandaag ook vaneen moois in petto heeft zijn we maar niet blijven wachten!
Vroemmmm al snel weer op I25 naar Valley of Firefox State Park. Woowww wat een mooi park. Allemaal van die donkerrode rotsen. De ene nog mooier dan de ander. De ene leek op een hond en de andere op een olifant. Vandaar ook Elephant Rock. Na een scène route zaten we al weer snel op de weg naar Zion NP. Onderweg nog even getankt (die campers zijn wel slurpers) gegeten bij de Subway en boodschappen gedaan bij de Walmart!! We worden al echte Amerikanen...hahaha
Om ongeveer 14:30 hadden we de camper op onze camping in Zion NP neergezet en zijn we met de shuttlebus naar de Temple of Sinawava gereden. Daar vanuit een mooie wandeling gemaakt naar The Narrows waar je in het water door een Canyon kunt lopen. De kloof was vanwege overstromingsgevaar gesloten voor publiek. Op de terugweg naar de camping nog een aantal mooie foto's gemaakt oa The Blend. Aangekomen op de camping lekker aan de wijn, chipjes en uiteindelijk toch een gebakken eitje aangezien we niet zo erg honger hadden en eigenlijk geen zin hadden om te koken. Heerlijk het is niet meer zo warm...super!!
We gaan zometeen nog even naar een lezing over Zion NP gegeven door een van de Range

tot morgen!

1. Theresa:
    7 juli 2015
    Als je je hart op wil halen wat vliegtuigen betreft, volgend jaar juni zijn er weer luchtmachtdagen in Leeuwarden, zeg maar bij mijn moeder om de hoek. Heb al wel eens in de achtertuin gezeten dat er een chinook boven langs vloog met een tank eronder hangend.
  2. Rudo:
    en AREA 51 nog wel gespot (of bestaat deze echt niet) en ligt Roswell daar ook niet in de buurt waar ze die aliens hebben verstopt?
    ach, geniet van de overweldigende natuur...
  3. Rob:
    7 juli 2015
    Heb zelf nog (lang) geen vakantie, maar met het warme weer hier boven op mijn zolderkamertje en jullie dagelijkse stroom aan spannende reisverhalen kom ik al wel heel aardig in de stemming !

Heel erg leuk om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Geniet er lekker van en laat de verhalen maar komen !

P.s.
    Luchtmachtdagen Leeuwarden volgend jaar moeten we nodig weer eens doen !